קושיקשה
מוכן ב1 ש, 10 דק.
מנות6
ציון בריאות11
מגזין

סלמון מעושן ועוגת גבינה חזרת.

סלמון מעושן ועוגת גבינה חזרת.
סלמון מעושן ועוגת גבינה חזרת דורש מסביב 1 שעה ו 10 דקות מההתחלה ועד הסוף. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? זה במנה זו יש: 749 קלוריות, 28 גרם חלבון ו 39 גרם של שומן למנה. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים. המתכון הזה מכסה %19 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. גשו לסופר וקנו קרם כבד, ביצה, גבינת שמנת ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. , שהוא מוצק. נסו מטבל סלמון מעושן עם שמיר וחזרת, סלמון מעושן עם קרם חזרת, ו סלט תפוחי אדמה עם סלמון מעושן וחזרת Cr (מתכונים דומים).

הוראות

1
מחממים תנור ל 350 מעלות F. במערבל חשמלי עומד מצויד משוט, שמנת גבינת שמנת, קורנפלור, מיץ חזרת ומלח.
מרכיבים שתצטרך
גבינת שמנתגבינת שמנת
חזרתחזרת
עמילן תירסעמילן תירס
קרםקרם
מיץמיץ
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
מערבל ידמערבל יד
תנורתנור
2
מוסיפים ביצה ושמנת כבדה. כאשר המילוי מעורבב היטב להוסיף סלמון מעושן לקוביות ולקפל אותו.
מרכיבים שתצטרך
סלמון מעושןסלמון מעושן
שמנת כבדהשמנת כבדה
ביצהביצה
3
מניחים במחבת springform 8 inch חמאה ואופים במשך 1 שעה או עד עוגת גבינה מגדיר.
ציוד שתשתמש בו
מחבת Springformמחבת Springform
תנורתנור
4
הסר מהתנור ולתת מגניב לטמפרטורת החדר. חותכים ל 6 מנות שוות ומגישים עם בייגלים ובצל פרוס.
מרכיבים שתצטרך
בייגלבייגל
בצלבצל
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור

יין מומלץ: שרדונה, פינו נואר, סוביניון בלאן

סלמון עובד ממש טוב עם שרדונה, פינו נואר וסוביניון בלאן. כדי להחליט על לבן או אדום, אתה צריך לשקול תיבול ורטבים שלך. שרדונה הוא חבר נהדר של חמאה, מנות שמנת, בעוד סוביניון בלאן יכול להשלים עשב או מנות מרוכז הדרים. בעל גוף בהיר, אדום טאנין נמוך כגון פינו נואר הולך נהדר עם סלמון צלוי או בגריל. אתה יכול לנסות שרדונה Antica (Mountain Select). מבקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 4.5 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ -29 דולר לבקבוק.
שרדונה Antica (Mountain Select)
שרדונה Antica (Mountain Select)
שרדונה 2017 תוססת ועשירה בניחוחות מפתים שמובילים לליבה מוצקה של טעמי אגס, תפוח ומשמש המוצלים על ידי אלון מתובל קלות. על החיך, היין מציע שכבה על גבי שכבה של טעמים מתמשכים. היין מדגיש טוהר זני עם אלגנטיות ורעננות על החיך.השרדונה נבחר ממנות בנות 4 עד 31 ממנות נבחרות של תשעה בלוקים של כרם, אשר מוצמדים בגובה של 1,413-1,494 רגל. מבחר השנה מורכב מ-10 שיבוטים של שרדונה - תשעה שיבוטים בורגונדיים ובחירת ויימר המורשת המהוללת—שיחד יוצרים את המורכבות בארומטיקה ופלבורים שאנו מחפשים לשרדונה המובחר בהרים שלנו.