קושיקל
מוכן ב25 דק.
מנות4
ציון בריאות5
מגזין

סלמון מעושן וצלפים ברוטב שמפניה לפסטה

סלמון מעושן וצלפים ברוטב שמפניה לפסטה
מתכון זה מספק 4 מנות. עם 337 קלוריות, 11 גר' של חלבון, ו 30 גרם של שומן כל אחד. אם $ 3.04 למנה נופל בתקציב שלך, סלמון מעושן וצלפים ברוטב שמפניה לפסטה יכול להיות מצוין ללא גלוטן, ראשוני ופסקטריאני מתכון לנסות. 1 אדם ניסה ואהב את המתכון הזה. אם יש לכם שום, שמפניה, סלמון, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. זה יהיה להיט בחג הערב השנה החדשה שלך. זמן הכנת המתכון כ 25 דקות. מתכונים דומים: סלמון עלומה בשמפניה עם צלפים & טרגון, ספגטי עם סלמון מעושן חם, רקטות וצלפים, ו פיצטות בגריל עם סלמון מעושן וצלפים.

יין מומלץ: שרדונה, פינו נואר, סוביניון בלאן

סלמון בתפריט? נסה זיווג עם שרדונה, פינו נואר וסוביניון בלאן. כדי להחליט על לבן או אדום, אתה צריך לשקול תיבול ורטבים שלך. שרדונה הוא חבר נהדר של חמאה, מנות שמנת, בעוד סוביניון בלאן יכול להשלים עשב או מנות מרוכז הדרים. בעל גוף בהיר, אדום טאנין נמוך כגון פינו נואר הולך נהדר עם סלמון צלוי או בגריל. אתה יכול לנסות שרדונה לונה לאפיס. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.7 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 13 דולר לבקבוק.
לאפיס לונה שרדונה
לאפיס לונה שרדונה
גרידה כתומה, אננס בשל, טוסט ווניל על האף. גוף מלא, טרי ותוסס, עם אפרסק לבן שופע וטעמי תפוחים בשלים המובילים לגימור מתובל בחמאה.