קושיקשה
מוכן ב1 ש, 5 דק.
מנות6
ציון בריאות6
דיאטותפסקאטרית
סוגי מאכליםלחם
מגזין

סלמון מעושן על לחם סודה אירי קרוסטיני

סלמון מעושן על לחם סודה אירי קרוסטיני
מתכון סלמון מעושן על לחם סודה אירי Crostini יכול לספק הכמיהה האירופית שלך בערך 1 שעה ו 5 דקות. זה מתכון pescatarian מגישה 6 . חלק אחד של המנה הזאת מכיל בערך 13 גרם חלבון 19 גרם של שומן, וסך הכל 433 קלוריות. זה עובד היטב כמנה עיקרית במחיר סביר עבור יום פטריק הקדוש. לך לחנות ותביא שמיר, סלמון, חלב חמאה ועוד מספר מצרכים לעשות היום. כדי להשתמש בצימוקים אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,פודינג אורז עם צימוקים וקינמון כקינוח. הציון הזה לא כל כך יוצא מן הכלל. מתכונים דומים: סלמון מעושן על לחם סודה אירי עם חמאת צ'ייב, לחם חום אירי עם סלמון מעושן, ו תבשיל אירי עם לחם סודה אירי {סיר חרס}.

יין מומלץ: שרדונה, פינו נואר, סוביניון בלאן

שרדונה, פינו נואר וסוביניון בלאן הם בחירה מצוינת לסלמון. כדי להחליט על לבן או אדום, אתה צריך לשקול תיבול ורטבים שלך. שרדונה הוא חבר נהדר של חמאה, מנות שמנת, בעוד סוביניון בלאן יכול להשלים עשב או מנות מרוכז הדרים. בעל גוף בהיר, אדום טאנין נמוך כגון פינו נואר הולך נהדר עם סלמון צלוי או בגריל. אתה יכול לנסות שרדונה Trentadue La Storia. מבקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 4.3 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ -20 דולר לבקבוק.
טרנטדיו שרדונה סטוריה
טרנטדיו שרדונה סטוריה
שרדונה 2014, חוף סונומה, אופייני למגוון עם ניחוחות של תפוחים, אפרסקים לבנים והדרים. עם זמן רב יותר בניחוחות זכוכית מגוונת של אגוז מוסקט, טוסט קל וניל באים לשחק יחד עם הצעה של אננס ולימונים מאייר בשלים. הפה מרגיש פריך ומאופק עם מינרליות ברורה וטוהר של פירות. עשיר, אלגנטי ומאוזן להפליא.