קושירגיל
מוכן ב30 דק.
מנות8
ציון בריאות72
מגזין

סלמון עם זיגוג דבש בלסמי

סלמון עם זיגוג דבש בלסמי
סלמון עם זיגוג דבש בלסמי עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. צופה הדמות שלך? זה איש מערות, ללא גלוטן, חלב חינם, יש בו בסה"כ : 294 קלוריות, 34 גרם חלבון, ו 13 גרם שומן למנה. מתאים ל-8 ומחירו 4 מנות.12 דולר למנה. מתכון זה מן הטעם של הבית יש 1 אוהדים. זמן הכנת המתכון כ 30 דקות. אם יש לכם שיני שום, מרק עוף, אורגנו ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותו. כדי להשתמש בחומץ הבלסמי תוכלו לעקוב אחר המנה העיקרית הזו עם גלידת תות רזה כמו קינוח. החלטנו את המתכון הזה מגיע ציון כפית של 86%. הציון הזה אדיר. נסו סלמון עם זיגוג דבש בלסמי, סלמון עם זיגוג בלסמי, ו סלמון עם זיגוג בלסמי (מתכונים דומים).

הוראות

1
שלב את ששת המרכיבים הראשונים בסיר קטן. מביאים לרתיחה; מבשלים ומערבבים 4-5 דקות או עד להסמכה.
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
2
הניחו את עור הסלמון כלפי מטה על 15 אינץ ' משומן. איקס 10-אין. איקס 1-אין. תבנית אפייה.
מרכיבים שתצטרך
סלמוןסלמון
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
3
מפזרים מלח ופלפל. כפית זיגוג מעל סלמון; למעלה עם אורגנו.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
אורגנואורגנו
סלמוןסלמון
זיגוגזיגוג
4
אופים, ללא כיסוי, ב 400 ל 12-15 דקות או עד דגים פתיתים בקלות עם מזלג.
מרכיבים שתצטרך
דגיםדגים
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור

יין מומלץ: שרדונה, פינו נואר, סוביניון בלאן

סלמון עובד ממש טוב עם שרדונה, פינו נואר וסוביניון בלאן. כדי להחליט על לבן או אדום, כדאי לשקול את התבלינים ואת הרטבים. שרדונה הוא חבר נהדר למנות חמאתיות וקרמיות, ואילו סוביניון בלאן יכול להשלים מנות עשבי תיבול או הדרים. אדום בהיר, נמוך טאנין כמו פינו נואר הולך נהדר עם סלמון צלוי או בגריל. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא בריטן שרדונה. יש לו 4.8 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 52 דולר.
בריטן שרדונה
בריטן שרדונה
רמזים לפרח לבן ואפרסק לבן יוצרים נקודת נגד בהירה לאגס הבשל ולניחוחות הכתומים בשרדונה אורגון הקלאסית הזו. האלון משולב כאן יפה, יותר הצעה של עץ מאשר ניחוחות חבית גלויים. האתר הייחודי שלנו מבטא את עצמו דרך המבנה והרגשת הפה של היין האלגנטי הזה, המציג משקל נעים ותבלינים בגימור.