קושירגיל
מוכן ב19 דק.
מנות6
ציון בריאות69
מגזין

סלמון צלוי עם זיגוג חרדל עשבי תיבול

סלמון צלוי עם זיגוג חרדל עשבי תיבול
סלמון צלוי עם זיגוג חרדל עשב עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. מתכון זה משמש 6. מנה אחת של מנה זו מכילה בערך 35 גרם חלבון, 14 גרם שומן, ובסך הכל 304 קלוריות. המתכון הזה מכסה 30% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. גשו לסופר וקנו חרדל דיז'ון, שיני שום, עלי רוזמרין, ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. כדי להשתמש בשמן הזית אתה יכול לעקוב אחר המנה העיקרית הזו עם פרפה בננה מוקפצת, גרנולן ויוגורט כמו קינוח. מתכון זה אהוב על 465 אוכלים וטבחים. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר איש מערות, ללא גלוטן, ללא חלב, וראשוני דיאטה. בסך הכל, מתכון זה מרוויח ציון מדהים של 100%. מתכונים דומים: סלמון צלוי עם זיגוג חרדל עשבי תיבול, סלמון צלוי עם זיגוג חרדל כתום, ו סלמון צלוי עם זיגוג מיסו.

הוראות

1
צפו כיצד להכין את המתכון הזה.
2
יין מומלץ: 2001 פצ 'ינו מקור: אלבה, פיימונטה ענבים: דולצ' טו יין הערות: שימוש ביין לבן לדגים ויין אדום לבשר כבר לא חל. לשבור את המסורת. איטליה מייצרת אדומים מעניינים רבים, ולכן למנה זו בחרתי ביין איטלקי קלאסי העשוי מענבי דולצ ' טו. האדום הבהיר הזה יתחתן היטב עם מנת הסלמון שלי בעלת מרקם עשיר ומשיי. העדינות של עשבי התיבול בזיגוג החרדל שלי משתלבת יפה עם האופי הפירותי של היין. הכלל שלי לזיווג יין למנות הוא ללכת עם מה שטעים. יין
מרכיבים שתצטרך
(ניתן להחליף ציר עוף או ציר ירקות)(ניתן להחליף ציר עוף או ציר ירקות)
1 (קופסה של 14 אונקיות) תערובת ריזוטו ארוזה1 (קופסה של 14 אונקיות) תערובת ריזוטו ארוזה
מלפפון אנגלי, קלוף, זרע ופרוס דקמלפפון אנגלי, קלוף, זרע ופרוס דק
מיונז, ועוד, לפי הצורךמיונז, ועוד, לפי הצורך
רוטב שומשום יפני מוכןרוטב שומשום יפני מוכן
ענביםענבים
1/2 פאונד שעועית גרבנזו, מושרות ומבושלת (שמורה 1/3 כוס נוזל בישול)1/2 פאונד שעועית גרבנזו, מושרות ומבושלת (שמורה 1/3 כוס נוזל בישול)
Cippolini, בצל מתוק איטלקי קטן בצורת שטוח, קלוף ופרוס דקCippolini, בצל מתוק איטלקי קטן בצורת שטוח, קלוף ופרוס דק
מנגו, קלוף וחתוך לקוביות קטנותמנגו, קלוף וחתוך לקוביות קטנות
3
מזיגת תווים: אל תמלאו מעל עקומת הקערה, לעולם לא יותר מ-1/2 מלא, כך תוכלו לקבל תחושה אמיתית של ארומת היין ותחושה טובה יותר של הזר שלו. כדי לקבל את החוויה המלאה של היין, הניחו את האף בכוס וקחו את הארומה היפה של היין.
מרכיבים שתצטרך
(ניתן להחליף ציר עוף או ציר ירקות)(ניתן להחליף ציר עוף או ציר ירקות)
ציוד שתשתמש בו
אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)

יין מומלץ: שרדונה, פינו נואר, סוביניון בלאן

סלמון בתפריט? נסה להתאים עם שרדונה, פינו נואר וסוביניון בלאן. כדי להחליט על לבן או אדום, כדאי לשקול את התיבול והרטבים שלך. שרדונה הוא חבר נהדר למנות חמאתיות וקרמיות, בעוד שסוביניון בלאן יכול להשלים מנות עשבי תיבול או הדרים. אדום בעל גוף קל, נמוך טאנין כמו פינו נואר, משתלב נהדר עם סלמון צלוי או בגריל. יקב האן סנטה לוסיה היילנדס שרדונה עם דירוג 4.1 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 17 דולר לבקבוק.
יקב האן סנטה לוסיה היילנדס שרדונה
יקב האן סנטה לוסיה היילנדס שרדונה
עשיר ושכבות, עם תווים משיי של אפרסק, נקטרינה, אגס בשל ווניל.