קושירגיל
מוכן ב6 דק.
מנות6
ציון בריאות61
מטבחיםמקסיקני
מגזין

סלסה ורדה

סלסה ורדה
סלסה ורדה דורש על 6 דקות מההתחלה ועד הסוף. המתכון הזה מכסה %36 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתאבן זה יש 1710 קלוריות, 32 גרם חלבון ו 68 גרם של שומן למנה. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים. רק מעטים מאוד אהבו את המנה המקסיקנית הזאת. גשו לסופר וקנו ארוחת צהריים ביום ראשון, & בריא, יותר מזון, ועוד מספר מצרכים כדי להכין את המנה הטעימה הזו. זה הובא לכם על ידי BBC אוכל טוב. אם אהבתם את המתכון הזה, אנו ממליצים לנסות גם : עגבניות צלויות סלסה ורדה וסלסה ורדה גוואקמולי, אנצ'ילדות עוף ברוטב סלסה ורדה עם אבוקדו אננס, ו סלסה ורדה בסיסית (סלסה מקסיקנית Tomatillo).

מרכיבים

6ריבס, קצוץ טרי או קפואתוספת מוקצפת ודובדבני מרשינותוספת מוקצפת ודובדבני מרשינו4פילהפילה אנשוביפילה אנשובי6ריבס, קצוץ טרי או קפואאפייה קלהאפייה קלה6ריבס, קצוץ טרי או קפואברביקיו צמחוניברביקיו צמחוני1חבורהבזיליקוםבזיליקום6ריבס, קצוץ טרי או קפואביסקוויטים לחג המולדביסקוויטים לחג המולד6ריבס, קצוץ טרי או קפואארוחת בוקר בריאהארוחת בוקר בריאה6ריבס, קצוץ טרי או קפואבראוניבראוני2(חוֹרֶף)צלפים, שטוף סחוט, קצוץ אם גדולצלפים, שטוף סחוט, קצוץ אם גדול6ריבס, קצוץ טרי או קפואמרקמרק6ריבס, קצוץ טרי או קפואמסיבת ילדיםמסיבת ילדים6ריבס, קצוץ טרי או קפואארוחת ערב חגיגיתארוחת ערב חגיגית6ריבס, קצוץ טרי או קפואמסיבה צמחוניתמסיבה צמחונית6ריבס, קצוץ טרי או קפואפסחאפסחא6ריבס, קצוץ טרי או קפואבישול אצווהבישול אצווה6ריבס, קצוץ טרי או קפואללא מוצרי חלבללא מוצרי חלב6ריבס, קצוץ טרי או קפואמחשבון צלוימחשבון צלוי6ריבס, קצוץ טרי או קפואדגיםדגים6ריבס, קצוץ טרי או קפואעשיר בברזלעשיר בברזל6ריבס, קצוץ טרי או קפואעוד אוכל טובעוד אוכל טוב6ריבס, קצוץ טרי או קפואמגזין אוכל טובמגזין אוכל טוב6ריבס, קצוץ טרי או קפואאוכל טוב קורא הצעותאוכל טוב קורא הצעות6ריבס, קצוץ טרי או קפואאפליקציות מזון טובותאפליקציות מזון טובות6ריבס, קצוץ טרי או קפואאירועי אוכל טובאירועי אוכל טוב6ריבס, קצוץ טרי או קפואהאוכל הטוב שלי (כניסה)האוכל הטוב שלי (כניסה)6ריבס, קצוץ טרי או קפואפירותפירות1שן שוםשן שום6ריבס, קצוץ טרי או קפואכמה ענפי פטרוזיליה בעלת עלים שטוחיםכמה ענפי פטרוזיליה בעלת עלים שטוחים6ריבס, קצוץ טרי או קפואליל כל הקדושיםליל כל הקדושים6ריבס, קצוץ טרי או קפואבריאבריא6ריבס, קצוץ טרי או קפואזול ובריאזול ובריא6ריבס, קצוץ טרי או קפואמהיר ובריאמהיר ובריא1לימון, מקונן ומיץלימון, מקונן ומיץ6ריבס, קצוץ טרי או קפואLOW-GILOW-GI6ריבס, קצוץ טרי או קפוא1/4 כוס צ'אטני בכל טעם (אני משתמש במנגו)1/4 כוס צ'אטני בכל טעם (אני משתמש במנגו)6ריבס, קצוץ טרי או קפוא8 (10 אינץ') טורטיות מקמח מלא8 (10 אינץ') טורטיות מקמח מלא6ריבס, קצוץ טרי או קפוא1 צרור תרד טרי (בערך 3 כוסות)1 צרור תרד טרי (בערך 3 כוסות)1חבורהפטרוזיליהפטרוזיליה6ריבס, קצוץ טרי או קפואפסטהפסטה6ריבס, קצוץ טרי או קפואעוגהעוגה6ריבס, קצוץ טרי או קפואירקותירקות1שאלוט, קצוץ דקשאלוט, קצוץ דק6ריבס, קצוץ טרי או קפואאביבאביב6ריבס, קצוץ טרי או קפואחתך זולחתך זול6ריבס, קצוץ טרי או קפואמדריך טמפרטורת סוכרמדריך טמפרטורת סוכר6ריבס, קצוץ טרי או קפואקיץקיץ6ריבס, קצוץ טרי או קפואתה אחר הצהרייםתה אחר הצהריים6ריבס, קצוץ טרי או קפואטבעוניטבעוני6ריבס, קצוץ טרי או קפואצמחוניצמחוני6ריבס, קצוץ טרי או קפואצמחוני חג המולדצמחוני חג המולד6ריבס, קצוץ טרי או קפואארוחת צהריים בריאהארוחת צהריים בריאה6ריבס, קצוץ טרי או קפואארוחת צהריים ביום ראשוןארוחת צהריים ביום ראשון6ריבס, קצוץ טרי או קפואחורףחורף6ריבס, קצוץ טרי או קפואמשפחה וילדיםמשפחה וילדים6ריבס, קצוץ טרי או קפואמדריך טמפרטורה תנורמדריך טמפרטורה תנור

יין מומלץ: פינו נואר, ריזלינג, ורוד נוצץ

מקסיקני ניתן לזווג עם פינו נואר, ריזלינג, רוזה נוצץ. יינות לבנים חומציים כמו ריזלינג או אדומים בעלי טאנין נמוך כמו פינו נואר יכולים לעבוד היטב עם מנות מקסיקניות. רוזה נוצץ הוא זיווג בטוח מדי. בואנה ויסטה שאטו בואנה ויסטה פינו נואר עם דירוג של 4.8 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 39 דולר לבקבוק.
בואנה ויסטה שאטו בואנה ויסטה פינו נואר
בואנה ויסטה שאטו בואנה ויסטה פינו נואר
ניחוחות של תה שחור ו הל הם שכבתיים על ידי הערות של אוכמניות ו blackberry. טעמים טריים של חמוציות, שזיף וקליפת תפוז מספקים צלילים מלוחים תוססים עם מגע של מינרלים והל. זהו יין פינו נואר עשיר ובעל גוף מלא עם חומציות מאוזנת וגימור בעל מרקם דק.