קושירגיל
מוכן ב45 דק.
מנות1
ציון בריאות2
מגזין

סלסה ורדה שתי דרכים

סלסה ורדה שתי דרכים
המתכון סלסה ורדה שתי דרכים יכול להיות מוכן אם תרצו תוך כ-45 דקות. מנה אחת מכילה 250 קלוריות, 3 גר' של חלבון, ו 23 גרם שומן. והוא מתאים להגשה ל 1 מנות סועדים.. זה עובד טוב כמו מתאבן. 1 אדם ניסה ואהב את המתכון הזה. זוהי אפשרות טובה אם אתה מחפש תפריט ללא גלוטן ראשוני וצמחוני דיאט. אם יש לך שמנת, כוסברה, בצל, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. החלטנו את המתכון הזה ראוי לציון spoonacular של 24%. הציון הזה לא כל כך יוצא מן הכלל. מתכונים דומים: עגבניות צלויות סלסה ורדה וסלסה ורדה גוואקמולי, אנצ'ילדות עוף ברוטב סלסה ורדה עם אבוקדו אננס, ו סלסה ורדה בסיסית (סלסה מקסיקנית Tomatillo).

יין מומלץ: פינו נואר, ריזלינג, ורוד נוצץ

מקסיקני בתפריט? נסה זיווג עם פינו נואר, ריזלינג ורוזה נוצץ. יינות לבנים חומציים כמו ריזלינג או אדומים בעלי טאנין נמוך כמו פינו נואר יכולים לעבוד היטב עם מנות מקסיקניות. רוזה נוצץ הוא זיווג בטוח מדי. אתה יכול לנסות Cuvaison פינו נואר. מבקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 4.8 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ -29 דולר לבקבוק.
Cuvaison פינו נואר
Cuvaison פינו נואר
קרנרוס פינו נואר של קובייסון מגיע מאחוזתם בת 400 דונם בחלק הדרומי של עמק נאפה. כרם אקלים קריר זה מאפשר תנאים כמעט מושלמים שנה אחר שנה לייצר שרדונה ברמה עולמית, פינו נואר, סירה, סוביניון בלאן ומרלו. שליטה על כל היבטי החקלאות בכרם שלהם נותנת לקובייסון יתרון בייצור הפרי האיכותי ביותר ולכן מצמצמת את המניפולציה על היקב. היינן סטיבן רוגסטד מסכם זאת בצורה הטובה ביותר: "הסגנון והפילוסופיה שלי מבוססים על הבעת האופי הייחודי של ענבי האחוזה שלנו ועשיית מעט ככל האפשר עבורם. כאשר לאדם יש פרי נפלא לעבוד איתו, זה צריך להיות הדגש של האדם."