קושיקל
מוכן ב15 דק.
מנות6
ציון בריאות10
מגזין

סלסה מנגו קלה

סלסה מנגו קלה
קל מנגו סלסן הוא מתכון מקסיקני שמגיש 6. מנה אחת מהמנה הזו מכילה כ-1 גרם חלבון, 0 גרם שומן, ובסך הכל 45 קלוריות. תמורת 56 סנט למנה, מתכון זה מכסה 4% מהדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. מההכנה ועד הצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 15 דקות. גשו לסופר וקנו מיץ תפוזים, מנגו, מיץ ליים ועוד מספר מצרכים כדי להכין אותו היום. זה מובא אליך על ידי Allrecipes. אדם אחד ניסה ואהב את המתכון הזה. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר דיאטה צמחונית ללא גלוטן, ללא חלב, פליאולית ולקטו אובו. זה עובד היטב בתור מזנון. אם לוקחים בחשבון את כל הגורמים, המתכון הזה זוכה לציון של 49%, וזה טוב. נסו סלסת מנגו קלה, סלסה קלה מנגו וסלסת מנגו קלה: שלמות מתוקה ומתובלת (מתכונים דומים).

יין מומלץ: יין מבעבע, ורוד נוצץ

אנטיפסטי עובד ממש טוב עם יין מבעבע ורוזה מבעבע. אם אתה מגיש מבחר של מתאבנים, אתה לא יכול להשתבש עם אלה. שניהם מאוד ידידותיים לאוכל ומשלימים מגוון טעמים. MacMurray Ranch Russian River Pinot Noir עם דירוג של 4.3 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה כ-24 דולר לבקבוק.
MacMurray Ranch Russian River Pinot Noir
MacMurray Ranch Russian River Pinot Noir
MacMurray Ranch 2012 Russian River Valley Pinot Noir נפתח עם ניחוחות של לבנדר ובונסברי שמפנים את מקומם לטעמים של דובדבן כהה ורימון. ליין המשגע הזה יש תחושה משיי בפה, ממוסגר על ידי רמזים עדינים של עץ אלון מיישון החבית.