קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות4
ציון בריאות93
מגזין

סנאפר אדום ממולא עשב

סנאפר אדום ממולא עשב
סנאפר אדום ממולא עשב יכול להיות רק המנה העיקרית שאתה מחפש. מתכון זה מספק 4 מנות. עם 497 קלוריות, 94 גר' של חלבון, ו 7g של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %39 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. לא הרבה אנשים עשו את המתכון הזה, זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב ללא גלוטן, חלב חינם, וראשוני דיאט. גשו לסופר וקנו מלח, עלי בזיליקום, סנאפר ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש ב הלימון אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגיות לימון עם ציפוי לימון {מחווה לרוקסן} כקינוח. הכנת המנה לוקחת כ 45 דקות. נסו סנאפר אדום, שרימפס, וסביצ'ה אבטיח, השום-הרב אדום סנאפר, ו סנאפר מצופת עשב (מתכונים דומים).

הוראות

1
הכן גריל.
ציוד שתשתמש בו
גרילגריל
2
ציון דגים על ידי ביצוע 3 חתכים אלכסוניים בכל צד.
מרכיבים שתצטרך
דגיםדגים
3
שכב 1 (18 x 12inch) גיליון נייר שטוח על משטח עבודה, מעיל עם ספריי בישול.
מרכיבים שתצטרך
תרסיס בישולתרסיס בישול
ציוד שתשתמש בו
רדיד אלומיניוםרדיד אלומיניום
4
מניחים דגים במרכז הסדין; לשפשף שמן בחלל הדגים.
מרכיבים שתצטרך
דגיםדגים
שמן בישולשמן בישול
לשפשף תיבול יבשלשפשף תיבול יבש
5
מפזרים 1/2 כפית מלח בחלל הדגים; מפזרים הנותרים 1/2 כפית מלח באופן שווה על שני הצדדים של דגים.
מרכיבים שתצטרך
דגיםדגים
מלחמלח
6
מניחים פרוסות לימון ו 4 מרכיבים הבאים (דרך טימין) בחלל הדגים. לעטוף דגים בנייר כסף, מתפתל הקצוות לאטום; מקום דגים על מתלה גריל. גריל 10 דקות או עד פתיתי דגים בקלות כאשר נבדק עם מזלג או עד המידה הרצויה של doneness. זרוק פרוסות לימון ועשבי תיבול.
מרכיבים שתצטרך
עשבי תיבולעשבי תיבול
לימוןלימון
טימיןטימין
דגיםדגים
עוטףעוטף
ציוד שתשתמש בו
גרילגריל
רדיד אלומיניוםרדיד אלומיניום
7
מגישים דגים עם פלחי לימון.
מרכיבים שתצטרך
טריז לימוןטריז לימון
דגיםדגים

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., Gruener Veltliner, פינו נואר

דגים בתפריט? נסה זיווג עם פינו גריג ' יו, Gruener Veltliner, ו פינו נואר. דגים מגוונים כמו יין, אז קשה לבחור יינות שהולכים עם כל דג. יין לבן פריך, כגון פינו גריג ' יו או גרינר ולטלינר, יתאים לכל דג לבן בטעם עדין. דגים בשרניים, בטעם חזק כגון סלמון וטונה יכולים אפילו להתמודד עם יין אדום בהיר, כגון פינו נואר. פינוט גרי Loveblock עם 4.6 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 24 דולר לבקבוק.
Loveblock פינו גרי
Loveblock פינו גרי
Loveblock פינו גרי הוא זהב חיוור עם רמזים של ירוק. בציר 2013 הוא סגנון יבש עם ניחוחות פרחוניים וקמצוץ אננס בשל. החיך חושף אגס שלוק ותפוז דם, ומסיים בנגיעה של הדרים, מרקם טוב ותחושת פה עשירה.