קושימומחה
מוכן ב1 ש, 10 דק.
מנות12
ציון בריאות1
סוגי מאכליםתוספות
אירועיםאביב
מגזין

סנדלר ריבס

סנדלר ריבס
לעולם לא תוכלו לקבל יותר מדי מתכוני קינוחים,אז נסו סנדלר ריבס. מנה אחת מכילה 406 קלוריות, 4 גרם חלבון, ו 18 גרם שומן. המתכון הזה מכסה 6% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. והוא מתאים להגשה ל 12 מנות סועדים. 1 אדם התרשמו מתכון זה. זה מושלם עבור יום האם. מתכון זה אופייני למטבח הדרומי. אם יש לכם קמח, חמאה, חלב וקומץ מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לטעים כל כך. זה הוא הביא לך על ידי טעם של בית. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 1 שעה ו 10 דקות. החלטנו את המתכון הזה מגיע ציון כפית של 19%. הציון הזה די גרוע. מתכונים דומים: סנדלר ריבס, סנדלר ריבס, ו סנדלר ריבס.

הוראות

1
מניחים ריבס בתוך 13 אינץ'. איקס 9-אין. תבנית אפייה.
מרכיבים שתצטרך
ריבסריבס
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
2
מפזרים 1 כוס סוכר מעל ונקודה בחמאה. בקערה, קיצור שמנת וסוכר שנותר. מקציפים ביצה. מנפים יחד קמח ואבקת אפייה; מוסיפים לסירוגין עם חלב לתערובת מוקרמת. ירידה על ידי כפות מעל ריבס.
מרכיבים שתצטרך
אבקת אפייהאבקת אפייה
קיצורקיצור
ריבסריבס
חמאהחמאה
קרםקרם
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
סוכרסוכר
חלבחלב
ביצהביצה
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
3
אופים בחום של 350 מעלות למשך 55-60 דקות.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
4
מגישים חם עם קצפת או גלידה אם רוצים.
מרכיבים שתצטרך
קצפתקצפת
גלידהגלידה

יין מומלץ: ריזלינג, יין מבעבע, Zinfandel

דרום עובד ממש טוב עם ריזלינג, יין מבעבע וזינפנדל. באופן כללי, ישנם כמה כללים שיעזרו לכם לשלב יין עם אוכל דרומי. ריזלינג ידידותי למזון או יין לבן מבעבע יעבדו עם מאכלים מטוגנים רבים, ואילו זינפנדל נהדר עם מנות ברביקיו. פון אונגהאואר ריזלינג מנצח את גוואקס עם דירוג 4.6 מתוך 5 כוכבים נראה כמו משחק טוב. זה עולה בערך 75 דולר לבקבוק.
פון זוכה אונגהאואר ריזלינג גרוס את גוואקס
פון זוכה אונגהאואר ריזלינג גרוס את גוואקס
מהכפר פורסט, אונגהאואר היה היסטורי אחד האתרים המפורסמים והיקרים ביותר עבור ריזלינג בעולם. בקבוק אונגהואר ריזלינג שימש לטוסט הפתיחה הרשמית של תעלת סואץ בשנת 1869. האתר משלב אבן גיר משונית אלמוגים עתיקה, בזלת וולקנית וקרקעות אבן חול, מה שהופך יין עם כוח, מבנה ופרטים מסחררים.