קושיבינוני
מוכן ב50 דק.
מנות6
ציון בריאות18
מגזין

ספגטי Con Cozze E Pomodoro (מולים ועגבניות)

ספגטי Con Cozze E Pomodoro (מולים ועגבניות)
ספגטי קון Cozze E Pomodoro (מולים ועגבניות) דורש בערך 50 דקות מההתחלה ועד הסוף. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים. המתכון הזה מכסה %20 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מנה אחת מכילה 462 קלוריות, 15 גרם חלבון ו 15 גרם שומן. 6 אנשים התרשמו מהמתכון הזה. אם יש לכם חמאה, עגבניות, מולים וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. זה מובא לך על ידי Food.com. נסו Cozze אל Pomodoro (ממולאים מולים), ספגטי עם מולים (Spaghetti con le Cozze), ו מולים צוננים- - - Cozze Fredde (מתכונים דומים).

מרכיבים

2(חוֹרֶף)2 זיתים ממולאים בפימיינטו2 זיתים ממולאים בפימיינטו1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקצדפות מוקפצות או עוף מבושל חתוך לקוביות, להגשהצדפות מוקפצות או עוף מבושל חתוך לקוביות, להגשה1צביטהמרווה מיובשתמרווה מיובשת1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)פטרוזיליה טרייה, קצוצהפטרוזיליה טרייה, קצוצה2שיני שום, טחוןשיני שום, טחון24מולים, שפשף ו דה מזוקן (אני בדרך כלל להשתמש על 3 תריסרים)מולים, שפשף ו דה מזוקן (אני בדרך כלל להשתמש על 3 תריסרים)596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות1גדולבצל, קצוץבצל, קצוץ2(חוֹרֶף)גבינת פרמזן או 2 כפות גבינת רומנוגבינת פרמזן או 2 כפות גבינת רומנו1צביטהפתיתי פלפל אדום כתושפתיתי פלפל אדום כתוש6ריבס, קצוץ טרי או קפוא1 כוס אורז בר, שטוף היטב1 כוס אורז בר, שטוף היטב454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)ספגטיספגטי2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקעגבניות, קלופים וקצוציםעגבניות, קלופים וקצוצים1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)פיתות, מחוממות לפי הוראות האריזה, להגשהפיתות, מחוממות לפי הוראות האריזה, להגשה1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 (קופסה של 14 אונקיות) תערובת ריזוטו ארוזה1 (קופסה של 14 אונקיות) תערובת ריזוטו ארוזה

יין מומלץ: קיאנטיname, Trebbiano, ורדיקיו.

איטלקית ניתן לזווג עם קיאנטי, Trebbiano, ו Verdicchio. האיטלקים יודעים לאכול והם יודעים יין. Trebbiano ו-Verdicchio הם יינות לבנים איטלקים המשתייכים היטב לדגים ולבשר לבן, בעוד קיאנטי הוא יין איטלקי אדום נהדר עבור מנות כבדות יותר, נועזות יותר. אתה יכול לנסות Tenuta di Nozzole La Forra קיאנטי Classico Riserva. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.3 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 34 דולר לבקבוק.
Tenuta di Nozzole La Forra Kianti Classico Riserva
Tenuta di Nozzole La Forra Kianti Classico Riserva
ניחוחות פריכים, בשלים, אדומים ודובדבנים מעוצבים על ידי חומציות תוססת ורעננה. בפה, טעמים מראים צלילים סנג ' ובזים קלאסיים של אדמה, פטריות ועור, עם עמוד שדרה של טאנינים מוצקים אך אלגנטיים.ריכוז ועומק מרשימים, עם ניחוחות ודובדבנים אדומים וטעמים משובצים בחומציות קיאנטי יפה ובמבנה טאני אלגנטי.