קושימומחה
מוכן ב3 שעות, 25 דק.
מנות4
ציון בריאות70
מגזין

ספגטי מנגל של נילי

ספגטי מנגל של נילי
המתכון של נילי ספגטי מוכן בעוד כ-3 שעות ו-25 דקות והוא בהחלט מצוין חלב חינם ומתאים לאוהבי מזון אמריקאי. והוא יספק כ 4 מנות. מנה אחת מכילה 1290 קלוריות, 50 גרם חלבון ו 35 גרם שומן. המתכון הזה מכסה %52 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. לא הרבה אנשים באמת אהבו את המנה העיקרית. אם יש לך חומץ תפוחים, בצל, ספגטי, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. בסך הכל, מתכון זה מרוויח ציון spoonacular סופר של 92%. נסו צלעות ברביקיו רטובות של נילי, הוריקן נילי, ו רוטב ברביקיו של נילי (מתכונים דומים).

הוראות

1
מערבבים את כל מרכיבי הרוטב בקומקום או בתנור הולנדי גדול. מביאים לרתיחה על חום גבוה, ערבוב לעתים קרובות כדי למנוע דבק. להפחית את הטמפרטורה נמוכה ומבשלים חשופה, לפחות 2 שעות.
מרכיבים שתצטרך
פלפל שחור גרוס טרי (לפי הטעם)פלפל שחור גרוס טרי (לפי הטעם)
ציוד שתשתמש בו
1 קילו שוקי עוף1 קילו שוקי עוף
1
קוביות פלפלים ובצל מטגנים יחד בשמן זית כתית אקסטרה.
מרכיבים שתצטרך
בזיליקום קרוע או קצוץ (10 עד 12 עלים)בזיליקום קרוע או קצוץ (10 עד 12 עלים)
אטריות ריגטוני מיובשותאטריות ריגטוני מיובשות
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
2
מוסיפים את ירקות מוקפצים חזיר מבושל לרוטב וממשיכים להתבשל עד 1 שעה. לבשל פסטה על פי הוראות החבילה ולנקז.
מרכיבים שתצטרך
חזיר מבושלחזיר מבושל
1 1/2 כוסות שיני שום, שמורות משמן שום1 1/2 כוסות שיני שום, שמורות משמן שום
1/2 כוסות אפונת אדמה קלופה1/2 כוסות אפונת אדמה קלופה
פלפל שחור גרוס טרי (לפי הטעם)פלפל שחור גרוס טרי (לפי הטעם)
3
יוצקים רוטב על פסטה מבושלת ומגישים.
מרכיבים שתצטרך
פסטה מבושלתפסטה מבושלת
פלפל שחור גרוס טרי (לפי הטעם)פלפל שחור גרוס טרי (לפי הטעם)
4
מערבבים את כל החומרים ומניחים בצד.

מרכיבים

113אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)נייר שחור טחון טרי, לפי הטעםנייר שחור טחון טרי, לפי הטעם1אטריות ריגטוני מיובשותאטריות ריגטוני מיובשות1(חוֹרֶף)נקניקיית חזיר לא מכוסהנקניקיית חזיר לא מכוסה85אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)דיאט קרם סודהדיאט קרם סודה454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)חזיר מבושלחזיר מבושל28אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)סירופ תירס קלסירופ תירס קל454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)דגני קריפיקס, מרוסקיםדגני קריפיקס, מרוסקים28אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)1 שאלוט, מגורר או טחון1 שאלוט, מגורר או טחון1(חוֹרֶף)אבקת חרדל יבשהאבקת חרדל יבשה4ריבס, קצוץ טרי או קפואשמן זית כתית מעולהשמן זית כתית מעולה120 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות1(חוֹרֶף)בצל לבן קצוץ (מ-1 בצל גדול או 2 קטן)בצל לבן קצוץ (מ-1 בצל גדול או 2 קטן)11 קילו קישואים,בצל לבן קצוץ (מ-1 בצל גדול או 2 קטן)בצל לבן קצוץ (מ-1 בצל גדול או 2 קטן)113אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)חסה רומנית, עגבנייה פרוסה ובצל אדום פרוס, לציפויחסה רומנית, עגבנייה פרוסה ובצל אדום פרוס, לציפוי454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)ספגטיספגטי227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)פסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחבפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחב57אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)סוכר לבןסוכר לבן85אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)סוכר לבןסוכר לבן28אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)רוטב ווסטרשייררוטב ווסטרשייר