קושימומחה
מוכן ב1 ש, 10 דק.
מנות6
ציון בריאות44
מגזין

ספגטי סינסינטי

ספגטי סינסינטי
ספגטי סינסינטי עשוי להיות מתכון טוב להרחבת קופסת המתכונים למנה העיקרית שלך. מנה אחת מכילה 1180 קלוריות, 62 גרם חלבון, ו 51 גרם שומן. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים.. מתכון זה מ רשת מזון דורש רוטב ווסטרשייר, צ'אק בקר טחון, תערובת אבקת צ' ילי וקינמון טחון. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 1 שעה ו 10 דקות. החלטנו המתכון הזה מגיע ציון כף של 95%. הציון הזה מרהיב. משתמשים שאהבו את המתכון הזה אהבו גם ספגטי צ'ילי סינסינטי, ספגטי סקווש סינסינטי צ'ילי, ו צ'ילי סינסינטי עם ספגטי וגבינת צ' דר.

הוראות

1
צפו כיצד להכין את המתכון הזה.
2
מחממים את האווו בתנור הולנדי גדול או בסיר מרק, על אש בינונית-גבוהה.
מרכיבים שתצטרך
שמן זית כתית מעולהשמן זית כתית מעולה
מרקמרק
ציוד שתשתמש בו
תנור הולנדיתנור הולנדי
3
מוסיפים את הבייקון והפריך.
מרכיבים שתצטרך
בייקוןבייקון
4
מוסיפים את הבקר ומשחימים היטב.
מרכיבים שתצטרך
בקרבקר
5
מוסיפים את ווסטרשייר, אבקת צ 'ילה, אבקת קקאו, פפריקה, אורגנו, פלפל אנגלי, קינמון, שום, ג' לפנוס, בצל וציפורן. מבשלים עד שהבצל רך, כ -10 דקות.
מרכיבים שתצטרך
רוטב ווסטרשייררוטב ווסטרשייר
אבקת צ ' יליאבקת צ ' ילי
אבקת קקאואבקת קקאו
פלפל חלפיניופלפל חלפיניו
1/2 C סוכר מגורען (טורבינדו או סוכר קנים אורגני)1/2 C סוכר מגורען (טורבינדו או סוכר קנים אורגני)
קינמוןקינמון
אורגנואורגנו
פפריקהפפריקה
ציפורןציפורן
שוםשום
בצלבצל
6
מוסיפים את רסק העגבניות, מערבבים דקה ואז מוסיפים את הציר, העגבניות, השעועית ורוטב העגבניות. מביאים לבועה, ואז מנמיכים את האש ומבשלים, מכוסים חלקית, למשך 45 דקות. מצננים ומאחסנים לארוחת איפור מראש. מחממים מחדש על אש בינונית, מערבבים לעתים קרובות, מוסיפים מים או ציר לדק אם הרוטב נהיה סמיך מדי.
מרכיבים שתצטרך
רסק עגבניותרסק עגבניות
רוטב עגבניותרוטב עגבניות
עגבנייהעגבנייה
שעועיתשעועית
רוטברוטב
מלאימלאי
מיםמים
7
להגשה, בזמן שהרוטב מתחמם, הביאו סיר מים גדול לרתיחה לפסטה. מתבלים את המים הרותחים במלח ומוסיפים את הפסטה, מבשלים לאל דנטה.
מרכיבים שתצטרך
פסטהפסטה
רוטברוטב
מיםמים
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
סירסיר
8
הסר 1 כוס מי בישול עמילניים רגע לפני ניקוז הפסטה.
מרכיבים שתצטרך
פסטהפסטה
מיםמים
9
מוסיפים את מי הבישול לרוטב הבשר, מסננים את הפסטה ומחזירים לסיר החם. זורקים את הפסטה בעזרת מלקחיים, משלבים את מי הבישול העמילניים וכשני שליש מהרוטב.
מרכיבים שתצטרך
פסטהפסטה
רוטברוטב
מיםמים
בשרבשר
ציוד שתשתמש בו
מלקחייםמלקחיים
סירסיר
10
מעבירים את הפסטה לפלטת הגשה גדולה ומעליהם את הרוטב שנותר. הניחו את הבצל, הצ 'דר, הפרמיג' אנו-רג 'יאנו, הג' לפנו הכבוש והכוסברה מול הפלטה.
מרכיבים שתצטרך
Parmigiano ReggianoParmigiano Reggiano
עלי וגבעולי כוסברהעלי וגבעולי כוסברה
פלפל חלפיניופלפל חלפיניו
גבינת צ ' דרגבינת צ ' דר
בצלבצל
פסטהפסטה
רוטברוטב

מרכיבים

11 קילו קישואים,allspice, 1/3 כף ידallspice, 1/3 כף יד2פרוסותבייקון מעושן, קצוץ דקבייקון מעושן, קצוץ דק4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמלאי בשר, בתוספת תוספת לחימוםמלאי בשר, בתוספת תוספת לחימום680אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)בוקטיני או ספגטיבוקטיני או ספגטי397אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)שעועית אדומה, מנוקזתשעועית אדומה, מנוקזת397אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)בצל ירוק, קוביות דקות (לשמור לקישוט הסופי)בצל ירוק, קוביות דקות (לשמור לקישוט הסופי)3פלפלים חלפיניו צ'ילה פלפלים, זרע קצוץ דקפלפלים חלפיניו צ'ילה פלפלים, זרע קצוץ דק2(חוֹרֶף)אבקת אנצ'ו צ' ילה או תערובת אבקת צ'ילי, כמה palmfulsאבקת אנצ'ו צ' ילה או תערובת אבקת צ'ילי, כמה palmfuls1ציפורן קרקע קמצוץ בריאהציפורן קרקע קמצוץ בריאה2(חוֹרֶף)EVOOEVOO907אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)עגבניות מרוסקות או חתוכות לקוביות אשעגבניות מרוסקות או חתוכות לקוביות אש6ריבס, קצוץ טרי או קפואכוסברה טרייה קצוצה או פטרוזיליהכוסברה טרייה קצוצה או פטרוזיליה4ציפורן גדולהשום, קצוץ דקשום, קצוץ דק6ריבס, קצוץ טרי או קפואפינלי קצוץ לבן גלם, בצל אדום או ירוקפינלי קצוץ לבן גלם, בצל אדום או ירוק680אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)בשר בקר טחון (fattier) או סינטה (רזה)בשר בקר טחון (fattier) או סינטה (רזה)1(יכול להיות או להרחיק)קינמון טחון, גלגל העין את הסכום בכף ידךקינמון טחון, גלגל העין את הסכום בכף ידך1פרוסהחלפיניו כבושחלפיניו כבוש1בצל, קצוץ דקבצל, קצוץ דק2(יכול להיות או להרחיק)אורגנו מיובש, מרוסק קלות בכף היד, על 1/2 כף ידאורגנו מיובש, מרוסק קלות בכף היד, על 1/2 כף יד6ריבס, קצוץ טרי או קפואפרמזן מגורר-רג'יאנופרמזן מגורר-רג'יאנו6ריבס, קצוץ טרי או קפואמלחמלח6ריבס, קצוץ טרי או קפואגבינת צ'דר גרוסהגבינת צ'דר גרוסה1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)פפריקה מתוקה מעושנת, כף ידפפריקה מתוקה מעושנת, כף יד2(חוֹרֶף)פיתות, מחוממות לפי הוראות האריזה, להגשהפיתות, מחוממות לפי הוראות האריזה, להגשה1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)אבקת קקאו לא ממותקאבקת קקאו לא ממותק3(חוֹרֶף)רוטב ווסטרשייר, גלגל עין.רוטב ווסטרשייר, גלגל עין.