קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות6
ציון בריאות3
מגזין

ספגטי סקווש אני

ספגטי סקווש אני
ספגטי סקווש אני ללא גלוטן ולקטו אובו צמחוני הר העבודה. מנה אחת מכילה 160 קלוריות, 4 גרם חלבון, ו 10 גרם שומן. מתכון זה משמש 6. המתכון הזה מכסה %8 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. אם יש לכם דלעת ספגטי, שמן צמחי, בזיליקום וקומץ מרכיבים אחרים הם כל מה שצריך כדי להפוך את המתכון הזה לטעים כל כך. מתכון זה מכלמתכונים יש 14768 אוהדים. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 45 דקות. אם ניקח בחשבון את כל הגורמים, המתכון הזה מרוויח ציון כף של 65%, שהוא מוצק. משתמשים שאהבו את המתכון הזה אהבו גם נקי אכילת שרימפס ואספרגוס ספגטי סקווש ספגטי, נקי אכילת שרימפס ואספרגוס ספגטי סקווש ספגטי, ו נקי אכילת שרימפס ואספרגוס ספגטי סקווש ספגטי.

הוראות

1
מחממים תנור ל 350 מעלות צלזיוס (175 מעלות צלזיוס). משמנים קלות תבנית עם נייר אפייה.
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
תנורתנור
2
מניחים דלעת ספגטי עם דפנות חתוכות כלפי מטה על תבנית האפייה המוכנה, ואופים 30 דקות בתנור שחומם מראש, או עד שניתן להכניס סכין חדה עם מעט התנגדות בלבד.
מרכיבים שתצטרך
דלעת ספגטידלעת ספגטי
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
תנורתנור
סכיןסכין
3
מוציאים את הדלעת מהתנור ומניחים בצד להתקרר מספיק כדי לטפל בה בקלות.
מרכיבים שתצטרך
סקוושסקווש
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
4
בינתיים מחממים שמן במחבת על אש בינונית. מבשלים ומערבבים בצל בשמן עד שהם רכים.
מרכיבים שתצטרך
בצלבצל
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
5
מוסיפים שום; מבשלים ומערבבים עד ריחני, 2 עד 3 דקות. מערבבים פנימה עגבניות ומבשלים עד שהעגבניות מתחממות.
מרכיבים שתצטרך
עגבנייהעגבנייה
שוםשום
6
השתמשו בכף גדולה כדי לגרוף את העיסה החוטית מהדלעת והניחו בקערה בינונית. זורקים עם הירקות, גבינת הפטה, הזיתים והבזיליקום.
מרכיבים שתצטרך
גבינת פטהגבינת פטה
ירקירק
זיתיםזיתים
סקוושסקווש
באזיל!באזיל!
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
7
מגישים חם.

יין מומלץ: יין מבעבע, ורוד נוצץ

אנטיפסטי עובד ממש טוב עם יין מבעבע ורוז פאסטל מבעבע. אם אתה מגיש מבחר מתאבנים, אתה לא יכול להשתבש עם אלה. שניהם ידידותיים מאוד לאוכל ומשלימים מגוון טעמים. לורן-פרייר ברוט (פיצול) עם דירוג 4.6 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 13 דולר לבקבוק.
לורן-פרייה ברוט (לְפַצֵל)
לורן-פרייה ברוט (לְפַצֵל)
ספינת הדגל של לורן-פרייר, המגלמת את סגנון הבית: טרי להפליא וקל לשתייה. התערובת מורכבת מעל 55 קרוסים שונים (עם דירוג ממוצע של 94%). לאחר שהתיישן למעלה משלוש שנים, מוסיפים' ליקר ד 'משלחת' והשמפניה מתבגרת למשך שישה חודשים נוספים. התוצאה היא אף עדין אך מורכב, עם רמזים לפרי הדר, וחיך מאוזן טוב. מושלם כמו אפריטיף, הוא גם הולך טוב מאוד עם אוכל.