קושיבינוני
מוכן ב35 דק.
מנות6
ציון בריאות26
מגזין

סרטים לזניה אפונה ופטריות

סרטים לזניה אפונה ופטריות
תמיד כיף שיש עוד מתכון של מנה עיקרית, אז תן לי Pean וסרטי לזניה פטריות לנסות. מנה אחת מכילה 385 קלוריות, 27 גרם חלבון ו 14 גרם שומן. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים.. זמן הכנת המתכון כ 35 דקות. מתכון זה אופייני למטבח הים תיכוני. גשו לסופר וקנו אפונה תינוק שום מתובל קלות & פטריות, אטריות לזניה, בצל מקורמל ורוטב פסטה שום קלוי, ועוד מספר מצרכים כדי להפוך אותו היום. נסו לזניה דה פולו קון Champiñones (לזניה עוף ופטריות), לזניה פטריות, ו לזניה פטריות (מתכונים דומים).

הוראות

1
לבשל ולנקז אטריות לפי הוראות החבילה. בינתיים, ירקות מיקרוגל לפי הוראות החבילה; ניקוז. בקערה בינונית, מערבבים ירקות, גבינת ריקוטה, מלח ופלפל.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
גבינת ריקוטהגבינת ריקוטה
ירקירק
פסטהפסטה
ציוד שתשתמש בו
מיקרוגלמיקרוגל
קערהקערה
2
תרסיס 11x7 אינץ ' צלחת מיקרוגל עם ספריי בישול.
מרכיבים שתצטרך
תרסיס בישולתרסיס בישול
3
מורחים 1 כוס רוטב הפסטה בצלחת.
מרכיבים שתצטרך
רוטב פסטהרוטב פסטה
מורחיםמורחים
4
להניח 1 אטריות על משטח עבודה. כף 2 כפות תערובת ירקות על קצה 1 של אטריות. החל מקצה אחר של אטריות, מקפלים אטריות שלמות מעל מילוי. כף 2 כפות מילוי על אטריות על גבי המילוי הראשון. החל מאותו קצה של אטריות כמו קודם, לקפל אטריות בחזרה בכיוון ההפוך. אטריות למעלה מעל מילוי שני עם 2 כפות מילוי; לקפל את הקצה שנותר של אטריות בחזרה על מילוי שלישי, יצירת דפוס זיגזג. באמצעות מרית רחבה, מקום מלא אטריות על רוטב בצלחת. חזור עם שאריות אטריות ותערובת ירקות.
מרכיבים שתצטרך
ירקירק
פסטהפסטה
רוטברוטב
ציוד שתשתמש בו
מריתמרית
5
יוצקים רוטב שנותר על אטריות. מכסים את צלחת האפייה בניילון נצמד למיקרוגל, מקפלים אחורה פינה אחת. מיקרוגל על 6 דקות גבוהות או עד חם.
מרכיבים שתצטרך
פסטהפסטה
רוטברוטב
עוטףעוטף
ציוד שתשתמש בו
עטיפת פלסטיקעטיפת פלסטיק
תבנית אפייהתבנית אפייה
מיקרוגלמיקרוגל
6
מפזרים גבינת פרמזן.
מרכיבים שתצטרך
פרמזןפרמזן

יין מומלץ: קיאנטיname, Trebbiano, ורדיקיו.

איטלקי בתפריט? נסה זיווג עם קיאנטי, Trebbiano, ו Verdicchio. האיטלקים יודעים לאכול והם יודעים יין. Trebbiano ו-Verdicchio הם יינות לבנים איטלקים המשתייכים היטב לדגים ולבשר לבן, בעוד קיאנטי הוא יין איטלקי אדום נהדר עבור מנות כבדות יותר, נועזות יותר. Antinori Badian A Passignano Chiani Classico Gran Selezione עם דירוג 4.6 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 60 דולר לבקבוק.
Antinori Badia a Passignano Chianti Classico Gran Selezione
Antinori Badia a Passignano Chianti Classico Gran Selezione
בצבע אדום אודם עז, היין מציג ניחוחות הן של פירות והן את התחושות האופייניות של אלון, אשר מתמזגים בהרמוניה ומציעים גם הערות בלסמיות וגרפיט על האף. החיך עשיר, עם טאנינים גמישים ומאוזנים יחד עם הרעננות התוססת האופיינית לסנג ' ובזה. הסיום ואת טעם לוואי הם של התמדה בולטת לחזור על הערות של פירות יער הראשון הרגיש על האף.