קושירגיל
מוכן ב45 דק.
מנות1
ציון בריאות15
מגזין

סרטנים Satay (סרטנים / שרימפס עם רוטב בוטנים חריף)

סרטנים Satay (סרטנים / שרימפס עם רוטב בוטנים חריף)
סרטנים Satay (סרטנים/שרימפס עם רוטב בוטנים חריף) עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. והוא יספק כ 1 מנות. מנה אחת מכילה 368 קלוריות, 49 גרם חלבון ו 11 גרם שומן. המתכון הזה מכסה %22 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתכון זה מ Rasa מלזיה יש 1 אוהדים. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 45 דקות. זוהי אפשרות טובה אם הנכם רגישים ללקטוז, גשו לסופר וקנו שרימפס על האש, קצת עמילן תירס, שום ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש ב עמילן תירס אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,סנדלר דובדבן ומשמש כקינוח. מתכונים דומים: סרטנים בגריל עם ויניגרט בוטנים לימון חריף, סרטנים תאילנדים חריפים עם רוטב טבילה מנגו, ו סרטנים בגריל עם רוטב פלפל חריף טרי.

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., ריזלינג, סוביניון בלאן

פינו גריג ' יו, ריזלינג וסוביניון בלאן הם הבחירה הראשונה שלי לשרימפס. יינות לבנים פריכים אלה עובדים היטב עם שרימפס מוכן במגוון דרכים, בין אם בגריל, מטוגן, או ברוטב שום. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא Maysaran Arsheen פינו גרי. יש לו 4.5 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 18 דולר.
Maysara Arsheen פינו גריס
Maysara Arsheen פינו גריס
ביטוי בהיר של פירות ממש מלפנים, ברכה החיך שלך עם הערות של דשא קצוץ ביום חם. היין מעוגן בחומציות פריך, אבל לא כל כך הרבה כמו להכניע להקניט חולף של מתיקות שמשאיר אותך מחייך. לארשין יש אופי חכם ומרענן שיעניק בהירות למגוון ההכנות של דגים, עופות וחזיר.