קושיקל
מוכן ב20 דק.
מנות2
ציון בריאות34
מגזין

סרטנים טריאקי & אטריות ברוקולי

סרטנים טריאקי & אטריות ברוקולי
תמיד כיף שיש עוד מתכון יפני טעים, אז תנו הזדמנות ל סרטנים Teriyaki & ברוקולי אטריות. מנה אחת מכילה 562 קלוריות, 31 גרם של חלבון ו3 גרם של שומן. המתכון הזה מכסה %29 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא יספק כ 2 מנות. 48 אנשים התרשמו מהמתכון הזה. אם יש לך סרטנים, מירין, סוכר גלגלית, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. זה עובד היטב כמנה עיקרית זולה למדי. הכנת המנה לוקחת כ 20 דקות. זה הובא לכם על ידי BBC אוכל טוב. זוהי אפשרות טובה אם הנכם רגישים ללקטוז, עם כפית ציון של 91% המנה הזו מעולה. אם אהבתם את המתכון הזה, אנו ממליצים לנסות גם : בשר בקר עם ברוקולי טריאקי ואטריות ראמן, טריאקי קישואים אטריות "מטוגנות" עם שרימפס, פלפלים, בצל וברוקולי, ו סרטנים ירוקים עם אטריות סיניות.

הוראות

1
בסיר קטן, מחממים את רוטב הסויה, מירין, מיץ לימון וסוכר. מבשלים במשך 5 דקות עד סירופ, ואז להסיר מן החום. מביאים סיר גדול של מים מלוחים לרתיחה, ואז מבשלים את האטריות ואת הברוקולי במשך כ 3 דקות, מוסיפים את הסרטנים כמה שניות לפני ניקוז. מחלקים את התערובת בין 2 צלחות, יוצקים את רוטב טריאקי חם מעל, מפזרים את הצ ' ילי האדום ומגישים.
מרכיבים שתצטרך
1/2 כוס כוסברה טרייה ו/או נענע קצוצים גס1/2 כוס כוסברה טרייה ו/או נענע קצוצים גס
1 שאלוט, מגורר או טחון1 שאלוט, מגורר או טחון
פלפל צ ' ילי אדוםפלפל צ ' ילי אדום
6 לחמניות שומשום, מפוצלות6 לחמניות שומשום, מפוצלות
1 כף בזיליקום טרי טחון או 1/2 כפית בזיליקום יבש1 כף בזיליקום טרי טחון או 1/2 כפית בזיליקום יבש
1/2 כוסות אפונת אדמה קלופה1/2 כוסות אפונת אדמה קלופה
1/2 כפית ביג'ול (תערובת תבלינים קובנית)1/2 כפית ביג'ול (תערובת תבלינים קובנית)
6 לחמניות שומשום, מפוצלות6 לחמניות שומשום, מפוצלות
ליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק
פסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחבפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחב
ציוד שתשתמש בו
מלח כשר, מחולק, ועוד לזילוףמלח כשר, מחולק, ועוד לזילוף