קושירגיל
מוכן ב35 דק.
מנות2
ציון בריאות18
מגזין

סרטנים מסאמן קארי

סרטנים מסאמן קארי
Prawn Massaman קארי יכול להיות רק המנה העיקרית שאתה מחפש. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? ואינו מכיל גלוטן,, חלב חינם, במנה זו יש: 240 קלוריות, 25 גרם חלבון ו 5g של שומן למנה. והוא מתאים להגשה ל 2 מנות סועדים.. לא הרבה אנשים עשו את המתכון הזה, לך לחנות ותביא תפוחי אדמה חדשים, סרטנים, ממרח קארי, ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש ב הסוכר החום אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגות קילו סוכר חום עם זיגוג חמאה חום כקינוח. זה הובא לכם על ידי BBC אוכל טוב. מתכון זה אופייני למטבח אסיה. הכנת המנה לוקחת כ 35 דקות. , שהוא מוצק. אם אהבתם את המתכון הזה, אנו ממליצים לנסות גם : תאילנדי Massaman קארי, טופו Massaman קארי, ו בשר massaman קארי.

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., ריזלינג, סוביניון בלאן

שרימפס עובד ממש טוב עם פינו גריג ' יו, ריזלינג, וסוביניון בלאן. יינות לבנים פריכים אלה עובדים היטב עם שרימפס מוכן במגוון דרכים, בין אם בגריל, מטוגן, או ברוטב שום. אתה יכול לנסות Chehalem 3 יין פינו גרי. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.4 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 26 דולר לבקבוק.
Chehalem 3 כרם פינו גרי
Chehalem 3 כרם פינו גרי
תערובת של שלושה כרמים גדולים, זה ענבים חי מלאכת יין ידידותי למזון, בהיר וטהור. זה לא אפור, החומצה עם להב סכין, עם אגס, סורבה לימון, תבלין ויסמין גורמים למי הפה ולידיים שלך לרעוד.