קושימומחה
מוכן ב1 ש, 30 דק.
מנות4
ציון בריאות15
מגזין

עוגות דגים סקוטיות

עוגות דגים סקוטיות
עוגות דגים סקוטיות עשויות להיות רק המנה העיקרית שאתה מחפש. המתכון הזה מכסה %18 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. חלק אחד של המנה הזאת מכיל בערך 25 גרם חלבון 24 גרם של שומן, וסך הכל 331 קלוריות. והוא יספק כ 4 מנות. גשו לסופר וקנו בקלה, מלח ופלפל, פילה סלמון ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. 2 אנשים התרשמו מהמתכון הזה. זמן הכנת המתכון כ 1 שעה ו -30 דקות. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב ללא גלוטן, חלב חינם, וראשוני דיאט. נסו עוגות הדגים והביצים של נעמי דוגויד, עוגות דג בקלה, ו עוגות דגים (מתכונים דומים).

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., Gruener Veltliner, פינו נואר

פינו גריג ' יו, גרונר ולטלינר ופינו נואר הם הבחירה הראשונה שלי לדגים. דגים מגוונים כמו יין, אז קשה לבחור יינות שהולכים עם כל דג. יין לבן פריך, כגון פינו גריג ' יו או גרינר ולטלינר, יתאים לכל דג לבן בטעם עדין. דגים בשרניים, בטעם חזק כגון סלמון וטונה יכולים אפילו להתמודד עם יין אדום בהיר, כגון פינו נואר. אתה יכול לנסות יין פינו גרי. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.6 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 24 דולר לבקבוק.
Loveblock פינו גרי
Loveblock פינו גרי
Loveblock פינו גרי הוא זהב חיוור עם רמזים של ירוק. בציר 2013 הוא סגנון יבש עם ניחוחות פרחוניים וקמצוץ אננס בשל. החיך חושף אגס שלוק ותפוז דם, ומסיים בנגיעה של הדרים, מרקם טוב ותחושת פה עשירה.