קושימומחה
מוכן ב43 דק.
מנות24
ציון בריאות2
מגזין

עוגות ספייס דלעת עם חמאה חומה קרם חמאה

עוגות ספייס דלעת עם חמאה חומה קרם חמאה
מתכון דלעת ספייס קאפקייקס עם חמאה חומה חמאה חמאה חמאה חמאה חמאה חמאה חמאה חמאה יכול לספק את התשוקה האמריקאית שלך בסביבה 43 דקות. מנה אחת מכילה 405 קלוריות, 2 גר' של חלבון, ו 16 גרם שומן. המתכון הזה מכסה %7 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא יספק כ 24 מנות. אם יש לכם חמאה, ביצים, מלח ועוד כמה מרכיבים, תוכלו להכין אותם. המתכון הזה מתאים לצמחוניים. החלטנו את המתכון הזה ראוי לציון spoonacular של 23%. מתכונים דומים: מיני חמאה חומה funfetti cupcakes + סוכר חום קרם חמאה {בגידה}, עוגות ספייס דלעת עם ציפוי קרם חמאה מרשמלו, ו עוגות דלעת צ'יפס עם סוכר חום חמאה.

הוראות

1
מחממים את התנור ל 350 מעלות F. קו 2 מחבתות cupcake בגודל רגיל עם ספינות קאפקייקס.
מרכיבים שתצטרך
קאפקייקסקאפקייקס
ציוד שתשתמש בו
ספינות מאפינסספינות מאפינס
תנורתנור
2
בקערה גדולה, לטאטא יחד את הקמח, תבלין פשטידת דלעת, אבקת אפייה, סודה לשתיה, קינמון, שיני קרקע, ומלח. תניח את הקערה בצד. בקערה גדולה באמצעות מיקסר חשמלי במהירות נמוכה, לשלב את הסוכר, שמן, רסק תפוחים, תמצית וניל, ודלעת.
מרכיבים שתצטרך
עוגת דלעת תבליןעוגת דלעת תבלין
תמצית ונילתמצית וניל
סודה לשתייהסודה לשתייה
ציפורן קרקעציפורן קרקע
רסק תפוחיםרסק תפוחים
קינמוןקינמון
דלעתדלעת
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
סוכרסוכר
מלחמלח
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מערבל ידמערבל יד
מקציףמקציף
קערהקערה
3
הוסף את הביצים 1 בכל פעם.
מרכיבים שתצטרך
ביצהביצה
4
מערבבים על נמוך עד בשילוב. בהדרגה להוסיף את תערובת הקמח עד רק בשילוב.
מרכיבים שתצטרך
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
5
מלאו את הקאפקייקס שלושה רבעים מלאים בבלילה ואופים עד שהקאפקייקס יחזרו כאשר תיגעו באצבע שלכם, בערך 20 דקות.
מרכיבים שתצטרך
קאפקייקסקאפקייקס
ציוד שתשתמש בו
ספינות מאפינסספינות מאפינס
תנורתנור
6
בואו להתקרר במחבתות במשך כמה דקות, ולאחר מכן להסיר מתלה תיל כדי להתקרר לחלוטין.
ציוד שתשתמש בו
מתלה תילמתלה תיל
7
בסיר, לחמם 1/2 כוס חמאה על אש בינונית-נמוכה עד השחמה קלה, על 8 דקות. מגניב. בקערה גדולה באמצעות מיקסר חשמלי במהירות בינונית, לנצח את חמאת 1/2 כוס הנותרים במשך 30 שניות.
מרכיבים שתצטרך
חמאהחמאה
ציוד שתשתמש בו
מערבל ידמערבל יד
מחבת רוטבמחבת רוטב
קערהקערה
8
מוסיפים את החמאה החומה המקוררת ומכים עד בשילוב.
מרכיבים שתצטרך
חמאהחמאה
9
מוסיפים את אבקת הסוכר והוניל. מקציפים בחמאה, 1 כף בכל פעם, עד להפיץ.
מרכיבים שתצטרך
אבקת סוכראבקת סוכר
חלב-חמאהחלב-חמאה
ונילוניל

מרכיבים

3(יכול להיות או להרחיק)אפרסקים טריים או קפואים פרוסיםאפרסקים טריים או קפואים פרוסים2(יכול להיות או להרחיק)על הסוכר של קונדיטוריםעל הסוכר של קונדיטורים3(חוֹרֶף)שמן צמחי (הכמות תלויה בשיטת הבישול)שמן צמחי (הכמות תלויה בשיטת הבישול)4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקדלעת משומרדלעת משומר1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקצ'וריסו מקסיקני (בערך 2 קישורים)צ'וריסו מקסיקני (בערך 2 קישורים)4largesקרום פאי פירורים (קיבלר)קרום פאי פירורים (קיבלר)4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח לכל מטרהקמח לכל מטרה4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקצבעי מאכל מקטיפה אדומה (כגון Lorann Professional Kitchen®) אמולסיית Red Velvet Bakery) או לפי הצורךצבעי מאכל מקטיפה אדומה (כגון Lorann Professional Kitchen®) אמולסיית Red Velvet Bakery) או לפי הצורך2(יכול להיות או להרחיק)קינמון טחוןקינמון טחון1(יכול להיות או להרחיק)ציפורן טחוןציפורן טחון907אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)כוסות אבקת סוכר (אודותכוסות אבקת סוכר (אודות4(יכול להיות או להרחיק)גדול או קישוא, חתוך לרבעים לאורך וחתוך לחתיכות של 1/2 אינץ'גדול או קישוא, חתוך לרבעים לאורך וחתוך לחתיכות של 1/2 אינץ'0(יכול להיות או להרחיק)(צינור גדול)(צינור גדול)2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחמאה ללא מלח, טמפרטורת החדר, מחולקחמאה ללא מלח, טמפרטורת החדר, מחולק1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקרסק תפוחים לא ממותקרסק תפוחים לא ממותק1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)תמצית וניל טהורתמצית וניל טהור2(יכול להיות או להרחיק)תמצית וניל טהורתמצית וניל טהור