קושימומחה
מוכן ב30 דק.
מנות72
ציון בריאות0
מגזין

עוגות תה דרומיות

עוגות תה דרומיות
צריך קינוח צמחוני? עוגות תה דרומיות יכולות להיות מתכון נהדר לנסות. מתכון זה מספק 72 מנות. עם 72 קלוריות, 1 גר' של חלבון, ו 3g של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %1 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. 14 אנשים התרשמו מהמתכון הזה. גשו לסופר וקנו אבקת אפייה, חלב חמאה, קמח, ועוד מספר מצרכים כדי להכין את המנה הטעימה הזו. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 30 דקות. כמה אנשים באמת אהבו את המנה הדרומית הזאת. עם כפית ציון של 9% הצלחת הזו ניתנת לאילתור. מתכונים דומים: עוגות תה דרומיות, עוגות תה דרומיות, ו עוגות תה דרומיות.

הוראות

1
מחממים תנור ל 350 מעלות F.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
2
בקערה גדולה לנפות קמח, סודה לשתייה, ואבקת אפייה יחד.
מרכיבים שתצטרך
סודה לשתייהסודה לשתייה
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
3
להוסיף מרכיבים הנותרים להתמזג היטב. הבצק צריך להיות רך.
מרכיבים שתצטרך
בצקבצק
4
רול בצק החוצה על משטח מקומח עד כ 1/4 אינץ ' עבה.
מרכיבים שתצטרך
בצקבצק
גלולגלול
5
חותכים את הבצק לצורות הרצויות ואופים על גיליון משומן מעט במשך 10 עד 12 דקות.
מרכיבים שתצטרך
בצקבצק
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור

יין מומלץ: ריזלינג, יין מבעבע, Zinfandel

דרום עובד ממש טוב עם ריזלינג, יין מבעבע, ו Zinfandel. באופן כללי, יש כמה כללים שיעזרו לך לשלב יין עם אוכל דרומי. ריזלינג ידידותי למזון או יין לבן נוצץ יעבוד עם מזונות מטוגנים רבים, בעוד זינפנדל הוא נהדר עם מזון צלוי. אתה יכול לנסות Chateau Ste. מישל ריזלינג. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.4 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 10 דולר לבקבוק.
שאטו סטי. מישל ריזלינג
שאטו סטי. מישל ריזלינג
# 14 Wine Enthusiast Top 100 Best Buies of 2018chateau Ste. ריזלינג עמק קולומביה של מישל הוא תערובת של ריזלינג מכל רחבי עמק קולומביה של וושינגטון. המטרה שלהם היא לעצב מרענן, טעים, בינוני יבש ריזלינג וינטאג ' לאחר הבציר. היין מציע ניחוחות וטעמים פריכים עם מינרליים עדינים. זהו "riesling היומיום" שלהם כי הוא תענוג לשתות וקל להתאים עם מגוון רחב של מזונות.זוג עם פירות טריים, סרטן, גבינות מתונות, או עוף.