קושיקשה
מוכן ב20 דק.
מנות48
ציון בריאות0
מגזין

עוגיות אימפריה

עוגיות אימפריה
האימפריה ביסקוויטים דורש בערך 20 דקות מתחילתו ועד סופו. צופה בדמות שלך? למתכון הצמחוני הזה יש 225 קלוריות, 1 גרם חלבון, ו 8 גרם שומן למנה. מתכון זה משמש 48. המתכון הזה מכסה 2% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. הרבה אנשים הכינו את המתכון הזה, ו-271 היו אומרים שהוא הגיע למקום. אם יש לכם חלב, סוכר של קונדיטורים, שימורי פטל וקומץ מרכיבים אחרים הם כל מה שצריך כדי להפוך את המתכון הזה לטעים כל כך. זה מובא לך על ידי כולםמתכונים. זה עובד טוב כמו הר ד ' אובר זול. החלטנו המתכון הזה מגיע ציון ספוני של 12%. ציון זה הוא רע למדי. מתכונים דומים: עוגיות אימפריה, אמפייר סטייט מאפינס, ו האימפריה דיינר פטי להמיס.

הוראות

1
מחממים תנור ל 350 מעלות צלזיוס (175 מעלות צלזיוס).
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
2
בקערה גדולה, קרם יחד את החמאה והסוכר עד חלקה. מערבבים פנימה את הקמח בהדרגה עד לקבלת תערובת אחידה. על משטח מקומח קלות מרדדים את הבצק לעובי של 1/4 אינץ'.
מרכיבים שתצטרך
חמאהחמאה
קרםקרם
בצקבצק
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
סוכרסוכר
גלולגלול
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
3
חותכים לסיבובים בעזרת חותכן עוגיות.
מרכיבים שתצטרך
עוגיותעוגיות
ציוד שתשתמש בו
חותך עוגיותחותך עוגיות
4
אופים 8 עד 10 דקות בתנור שחומם מראש. אפשר לעוגיות להתקרר על תבנית עם נייר אפייה למשך 5 דקות לפני שמוציאים לרשת להתקרר לחלוטין. כריך כפית אחת של ריבה בין שתי עוגיות. חזור על הפעולה עם העוגיות שנותרו. בקערה בינונית מערבבים בהדרגה את החלב לסוכר הקונדיטורים עד שהציפוי הוא בעל עקביות למריחה.
מרכיבים שתצטרך
אבקת סוכראבקת סוכר
עוגיותעוגיות
ציפויציפוי
חלבחלב
ריבהריבה
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
מתלה תילמתלה תיל
תנורתנור
קערהקערה
5
מורחים על גבי העוגיות הדחוקות. מעל כל עוגיה חצי דובדבן כשהציפוי עדיין רטוב.
מרכיבים שתצטרך
עוגיותעוגיות
דובדבניםדובדבנים
מורחיםמורחים
ציפויציפוי