קושירגיל
מוכן ב20 דק.
מנות30
ציון בריאות3
מגזין

עוגיות חמאת בוטנים

עוגיות חמאת בוטנים
עוגיות חמאת בוטנים יכולות להיות רק דרומי מתכון שאתה מחפש. מתאים ל-30 מנות. מנה אחת מכילה 209 קלוריות, 4 גר' של חלבון, ו 11 גרם שומן. זמן הכנת המתכון כ 20 דקות. גשו לסופר וקנו קמח לכל מטרה, בוטנים, סוכר חום ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. מתכון זה מ אני מעריץ מזון יש 22 אוהדים. זוהי אפשרות טובה אם הנכם רגישים ללקטוז, דיאט. נסו עוגיות הפתעה חמאת בוטנים בריאות (עוגיות בראוני Fudgy עם מרכז חמאת בוטנים!), מוות על ידי חמאת בוטנים: עוגיות חמאת בוטנים עם שוקולד חמאת בוטנים כוסות, ו לופטהאוס בסגנון רך חמאת בוטנים צ'יפס עוגיות סוכר עם ציפוי חמאת בוטנים (מתכונים דומים).

יין מומלץ: ריזלינג, יין מבעבע, Zinfandel

דרום עובד ממש טוב עם ריזלינג, יין מבעבע, ו Zinfandel. באופן כללי, יש כמה כללים שיעזרו לך לשלב יין עם אוכל דרומי. ריזלינג ידידותי למזון או יין לבן נוצץ יעבוד עם מזונות מטוגנים רבים, בעוד זינפנדל הוא נהדר עם מזון צלוי. Brundlmayer Steinmassl ריזלינג עם 4.3 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 39 דולר לבקבוק.
Brundlmayer Steinmassl ריזלינג
Brundlmayer Steinmassl ריזלינג
התחלה מגניבה עם ניחוחות של יער אורנים, ערער ואפרסק אדום מזנק מתוך הזכוכית. לבבי וחזק; מאוד תוסס עם גוף בינוני טוב, פריך ותמצית בשפע; מחוטב עם חומציות תוססת כי הוא בקרוב להשתלב לחלוטין. אחיזה יפה.