קושיקשה
מוכן ב40 דק.
מנות24
ציון בריאות0
סוגי מאכליםקינוח
מגזין

עוגיות לחם לימון

עוגיות לחם לימון
עוגיות לחם לימון עשויות להיות מתכון טוב להרחבת אוסף הקינוחים שלכם. מנה אחת של צלחת זו מכילה סביב 1 גרם חלבון, 4 גרם שומן, ובסך הכל 77 קלוריות. מתכון זה משמש 24. המתכון הזה מכסה %1 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. 8 אנשים שמחו שניסו את המתכון הזה. אם יש לך אגוז מוסקט טחון, סוכר קונדיטורים, עמילן תירס ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, אתה יכול להכין אותו. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 40 דקות. זה הביא לך על ידי טעם של הבית. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר לקטו אובו צמחוני דיאטה. עם כפית ציון 8%, המנה הזאת היא בלתי ניתנת לשיפור. מתכונים דומים: עוגיות לחם לימון עם ציפוי לימון {מחווה לדודה רוקסן}, עוגיות לחם לימון עם ציפוי לימון {מחווה לדודה רוקסן}, ו עוגיות לחם לימון.

הוראות

1
בקערה קטנה, חמאת שמנת וסוכר עד אור רכה. מקציפים קליפת לימון וניל.
מרכיבים שתצטרך
קליפת לימוןקליפת לימון
ונילוניל
חמאהחמאה
קרםקרם
סוכרסוכר
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
2
שלב את הקמח, עמילן התירס, אגוז המוסקט והמלח; מוסיפים בהדרגה לתערובת מוקרמת ומערבבים היטב. (הבצק יהיה מתפורר.) צורה לכדור.
מרכיבים שתצטרך
עמילן תירסעמילן תירס
מוסקטמוסקט
בצקבצק
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
מלחמלח
3
על משטח מקומח קלות, לחץ על הבצק ל-1/2 אינץ'. עובי.
מרכיבים שתצטרך
בצקבצק
4
חותכים עם 1 אינץ ' מקומח. מחורצים קוקי קאטר; מקום 1 ב. מלבד על ניירות אפייה לא משומנים. זין עוגיות עם מזלג. רול מחדש שאריות אם תרצה.
מרכיבים שתצטרך
עוגיותעוגיות
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
חותך עוגיותחותך עוגיות
5
אופים בחום של 350 מעלות צלזיוס למשך 12-15 דקות או עד שהם יציבים. מצננים במשך 2 דקות לפני שמוציאים בזהירות למדפי תיל כדי להתקרר לחלוטין.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
6
שלב סוכר של קונדיטורים ומיץ לימון; מזלפים מעל עוגיות. אחסן בכלי אטום.
מרכיבים שתצטרך
אבקת סוכראבקת סוכר
מיץ לימוןמיץ לימון
עוגיותעוגיות

יין מומלץ: קרם שרי, מדיירה, פרוסקו.

קרם שרי, מדיירה ופרוסקו הם בחירה מצוינת לעוגיות לחם קצר. פרוסקו מבעבע מתוק לא מציף סוכר פשוט או עוגיות לחם קצר, שרי שמנת מתוקה משלימה עוגיות מתובלות, ותווי האגוזים של מדיירה תואמים עוגיות עם אגוזים בצורה מושלמת. יין אחד שתוכלו לנסות הוא טייטינגר ברוט לה פרנסז (מגנום). יש לו 5 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 160 דולר.
טייטינגר ברוט לה פרנסז (מגנום)
טייטינגר ברוט לה פרנסז (מגנום)
שמפניה זו היא תערובת של כ -30 כרמי שרדונה ופינו נואר, בהתאמה 40% ו -60% מהסך הכל, מכמה יבולים של ענבים שהבשילו בצורה מושלמת.