קושיקל
מוכן ב15 דק.
מנות6
ציון בריאות1
מגזין

עוגיות ללא אפייה

עוגיות ללא אפייה
עוגיות לא-אופה פאגי דורש סביב 15 דקות מתחילתו ועד סופו. מתכון זה משמש 6. מנה אחת מכילה 312 קלוריות, 4 גרם חלבון, ו 14 גרם שומן. המתכון הזה מכסה %6 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. 1 אדם התרשמו מתכון זה. זה הביא לך על ידי טעם של הבית. לא הרבה אנשים באמת אהבו את הקינוח הזה. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר ללא גלוטן ולקטו אובו צמחוני דיאטה. אם יש לך חמאת בוטנים, סוכר, שיבולת שועל לבישול מהיר ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, אתה יכול להכין אותה. אם ניקח בחשבון את כל הגורמים, המתכון הזה מרוויח ציון מדהים של 21%, וזה די רע. אם אהבתם את המתכון הזה, תסתכל על המתכונים הדומים האלה: עוגיות שיבולת שועל ללא אפייה, עוגיות קתדרלת מנטה ללא אפייה, ו פודי טבעוני לא לאפות עוגיות שיבולת שועל שוקולד.

הוראות

1
בסיר גדול שלבו סוכר וקקאו; מוסיפים חמאה וחלב. מבשלים ומערבבים על אש בינונית עד שהתערובת מגיעה לרתיחה; להרתיח במשך 1 דקה.
מרכיבים שתצטרך
חמאהחמאה
אבקת קקאואבקת קקאו
סוכרסוכר
חלבחלב
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
2
מסירים מהאש; מערבבים פנימה שיבולת שועל, קוקוס, חמאת בוטנים ווניל.
מרכיבים שתצטרך
חמאת בוטניםחמאת בוטנים
קוקוסקוקוס
ונילוניל
שיבולת שועלשיבולת שועל
3
הניחו לעמוד עד שהתערובת תלולית כאשר היא נופלת על ידי כפות על נייר שעווה. מצננים עד להתייצבות.
מרכיבים שתצטרך
סרגל אונדססרגל אונדס

יין מומלץ: קרם שרי, מדיירה, פרוסקו.

עוגיות עובדות ממש טוב עם שמנת שרי, מדיירה ופרוסקו. פרוסקו מבעבע מתוק לא מציף סוכר פשוט או עוגיות לחם קצר, שרי שמנת מתוקה משלימה עוגיות מתובלות, ותווי האגוזים של מדיירה תואמים עוגיות עם אגוזים בצורה מושלמת. יין אחד שתוכלו לנסות הוא ויוה דיווה מוסקטו פרוסקו. יש לו 4.9 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 22 דולר.
ויווה דיווה מוסקטו פרוסקו
ויווה דיווה מוסקטו פרוסקו
זר פרחים אלגנטי עם רמזים של לחם חתוך טרי ואפרסק.