קושימומחה
מוכן ב45 דק.
מנות30
ציון בריאות1
מגזין

עוגיות מפולת בוץ

עוגיות מפולת בוץ
תמיד כיף שיש עוד מתכון של קינוח, אז תנו הזדמנות ל עוגיות Mudslide. מנה אחת מכילה עד 3 גר' של חלבון, 5 גרם של שומן, וסך הכל 148 קלוריות. מתאים ל-30 מנות. גשו לסופר וקנו אבקת אפייה, קמח, תחליף ביצה, ועוד מספר מצרכים כדי להפוך אותו היום. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 45 דקות. מתכונים דומים: Sea Salt Kahlua Mudslide Cookies {Low Fat}, שוקולד מריר עוגיות קוקוס Mudslide, ו עוגיות שוקולד Mudslide' ז'אק טורס.

הוראות

1
מחממים תנור ל 35
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
2
מניחים חמאה, שוקולד מריר, ושוקולד לא ממותק לקערה בטוחה במיקרוגל; מיקרוגל בגובה 1 דקה או עד שהשוקולד נמס כמעט. מערבבים עד חלקה.
מרכיבים שתצטרך
שוקולד מריר-מתוקשוקולד מריר-מתוק
שוקולד אפייה לא ממותקשוקולד אפייה לא ממותק
שוקולדשוקולד
חמאהחמאה
ציוד שתשתמש בו
מיקרוגלמיקרוגל
קערהקערה
3
שלב גרגרי קפה ו 1 כף מים חמים, ערבוב עד גרגירים להתמוסס. מערבבים קפה ווניל לתוך תערובת שוקולד.
מרכיבים שתצטרך
קפה נמסקפה נמס
שוקולדשוקולד
ונילוניל
קפהקפה
מיםמים
4
כפית קמח קלות לתוך כוסות מדידה יבש; רמה עם סכין.
מרכיבים שתצטרך
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
ציוד שתשתמש בו
כוס מדידהכוס מדידה
סכיןסכין
5
מערבבים קמח, קקאו, אבקת אפייה ומלח, מערבבים היטב עם מקצף.
מרכיבים שתצטרך
אבקת אפייהאבקת אפייה
אבקת קקאואבקת קקאו
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
מקציףמקציף
6
שלב סוכר, תחליף ביצה, וביצים בקערה גדולה; הכה עם מערבל במהירות גבוהה 6 דקות או עד עבה וחיוור. מערבבים בעדינות 1/4 של תערובת ביצים לתוך תערובת שוקולד; מערבבים תערובת שוקולד לתוך תערובת הביצה הנותרת. מערבבים בתערובת קמח, אגוזים, ושוקולד צ ' יפס.
מרכיבים שתצטרך
שוקולד צ ' יפסשוקולד צ ' יפס
תחליף ביצהתחליף ביצה
שוקולדשוקולד
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
סוכרסוכר
ביצהביצה
אגוזיםאגוזים
ציוד שתשתמש בו
בלנדרבלנדר
קערהקערה
7
מכסים גיליונות אפייה בנייר קלף. טיפת בצק על ידי כפות מעוגלות 2 אינץ 'זה מזה על גיליונות אפייה מוכנים; עם ידיים לחות, בעדינות ללחוץ על הבצק לתוך 1/4 אינץ' עבה סיבובים.
מרכיבים שתצטרך
בצקבצק
ציוד שתשתמש בו
נייר אפייהנייר אפייה
תבנית אפייהתבנית אפייה
8
אופים ב 350 במשך 15 דקות או עד סט. מגניב 1 דקה.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
9
הסר מן המחבתות; מגניב לחלוטין על מדפים תיל.

מרכיבים

2(יכול להיות או להרחיק)אפרסקים טריים או קפואים פרוסיםאפרסקים טריים או קפואים פרוסים57אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)שוקולד מריר, קצוץ גסשוקולד מריר, קצוץ גס2(חוֹרֶף)1-1/2 כוסות עוגיות1-1/2 כוסות עוגיות1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקתחליף ביצהתחליף ביצה2largesקרום פאי פירורים (קיבלר)קרום פאי פירורים (קיבלר)191אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)1/2 כוסות קמח לכל מטרה (אודות1/2 כוסות קמח לכל מטרה (אודות1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)גרגרי קפה מיידייםגרגרי קפה מיידיים0(יכול להיות או להרחיק)(צינור גדול)(צינור גדול)596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקminichips שוקולד semisweetminichips שוקולד semisweet5916 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק57אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)שוקולד לא ממותק, קצוץ גסשוקולד לא ממותק, קצוץ גס1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקקאו לא ממותקקקאו לא ממותק11 קילו קישואים,6 אונקיות שוקולד לא ממותק איכותי, קצוץ גס6 אונקיות שוקולד לא ממותק איכותי, קצוץ גס1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאגוזי מלך קצוציםאגוזי מלך קצוצים1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)מים חמיםמים חמים