קושימומחה
מוכן ב50 דק.
מנות12
ציון בריאות7
מטבחיםאמריקאי
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

עוגיות פינה קולדה

עוגיות פינה קולדה
תמיד כיף שיש עוד מתכון של קינוח, אז תנו הזדמנות ל עוגיות פינה קולדה. מנה אחת מכילה 542 קלוריות, 6 גר' של חלבון, ו 36 גרם שומן. והוא מתאים להגשה ל 12 מנות סועדים.. המתכון הזה מתאים לצמחוניים. מתכון זה אופייני למטבח האמריקאי. זמן הכנת המתכון כ 50 דקות. אם יש לכם קמח, תמצית vanillan, קורנפלור, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. נסו עוגיות פינה קולדה, Pina Colada Cupcakes, ו עוגיות פינה קולדה (מתכונים דומים).

הוראות

1
מחממים התנור ל 35
2
קו 12 כוס מאפין פח עם נייר או רדיד אלומיניום.
3
בקערה בינונית, לטאטא את הקמח עם עמילן התירס, אבקת אפייה ומלח.
מרכיבים שתצטרך
4
בקערה גדולה, באמצעות מערבל חשמלי כף יד, לנצח את הסוכר עם הביצים תמצית וניל במהירות בינונית גבוהה עד חלקה מעובה מעט, על 3 דקות.
מרכיבים שתצטרך
5
מוסיפים את החמאה והשמן ומכים עד incorporated, גירוד התחתון בצד של הקערה.
מרכיבים שתצטרך
6
מוסיפים את המרכיבים היבשים והחלב ב -3 קבוצות מתחלפות, מכים היטב בין תוספות. בזהירות לשפוך את הבלילה לתוך שימורי מאפין מרופדים, ממלא אותם כשני שלישים מלאים.
מרכיבים שתצטרך
7
אופים את הקאפקייקס במרכז התנור במשך 20 עד 23 דקות, עד קפיצי ו tester קיסם או עוגה מוכנס במרכז יוצא נקי.
מרכיבים שתצטרך
8
בואו cupcakes להתקרר מעט בקופסת המאפין, ולאחר מכן להעביר אותם מתלה חוט להתקרר לחלוטין.
מרכיבים שתצטרך
9
בסיר קטן, לשלב את הסוכר מגורען עם המים ולהביא לרתיחה על חום גבוה בינוני, ערבוב כל הזמן עד שהסוכר מומס, 2 עד 3 דקות.
מרכיבים שתצטרך
10
בקערה גדולה של מיקסר חשמלי עומד, להכות את החלבונים ביצה עם צביטות של שמנת טרטר ומלח עד פסגות רכות טופס.
מרכיבים שתצטרך
11
עם המיקסר במהירות בינונית, בזהירות לשפוך את סירופ סוכר חם לתוך חלבונים ביצה. להמשיך להכות את הזיגוג עד מגניב billowy, על 5 דקות.
מרכיבים שתצטרך
12
מערבבים את הזיגוג עם הקוקוס, אגוזי מקדמיה ואננס מסוכר.
מרכיבים שתצטרך
13
מורחים את הציפוי על עוגות מקורר ומגישים.
מרכיבים שתצטרך

מרכיבים

1(יכול להיות או להרחיק)אפרסקים טריים או קפואים פרוסיםאפרסקים טריים או קפואים פרוסים12ריבס, קצוץ טרי או קפואקוקוס מגורר, לציפויקוקוס מגורר, לציפוי2(חוֹרֶף)עמילן תירסעמילן תירס1צביטהקמצוץ של טרטרקמצוץ של טרטר2largesחלבונים, בטמפרטורת החדרחלבונים, בטמפרטורת החדר2largesביצים, בטמפרטורת החדרביצים, בטמפרטורת החדר2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח לכל מטרהקמח לכל מטרה1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקצבעי מאכל מקטיפה אדומה (כגון Lorann Professional Kitchen®) אמולסיית Red Velvet Bakery) או לפי הצורךצבעי מאכל מקטיפה אדומה (כגון Lorann Professional Kitchen®) אמולסיית Red Velvet Bakery) או לפי הצורך2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקצבעי מאכל מקטיפה אדומה (כגון Lorann Professional Kitchen®) אמולסיית Red Velvet Bakery) או לפי הצורךצבעי מאכל מקטיפה אדומה (כגון Lorann Professional Kitchen®) אמולסיית Red Velvet Bakery) או לפי הצורך12ריבס, קצוץ טרי או קפואאגוזי מקדמיה קצוצים, לציפויאגוזי מקדמיה קצוצים, לציפוי1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחלב, בטמפרטורת החדרחלב, בטמפרטורת החדר12ריבס, קצוץ טרי או קפואקצוץ אננס מסוכר, לציפויקצוץ אננס מסוכר, לציפוי0(יכול להיות או להרחיק)(צינור גדול)(צינור גדול)1צביטהקמצוץ מלחקמצוץ מלח4(חוֹרֶף)חמאה לא מלוחה, נמסהחמאה לא מלוחה, נמסה1(יכול להיות או להרחיק)תמצית וניל טהורתמצית וניל טהור596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות3(חוֹרֶף)פסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחבפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחב