קושימומחה
מוכן ב45 דק.
מנות36
ציון בריאות0
סוגי מאכליםקינוח
מגזין

עוגיות קרקר סודה

עוגיות קרקר סודה
עוגיות קרקר סודה לוקח בערך 45 דקות מתחילתו ועד סופו. מתכון זה מכין 36 מנות עם 128 קלוריות, 1 גרם חלבון, ו 9 גרם שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %2 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. הרבה אנשים הכינו את המתכון הזה, ו-153 היו אומרים שהוא הגיע למקום. זה עובד טוב כמו קינוח ידידותי מאוד התקציב. לכו לחנות ואספו שוקולד צ'יפס חצי מתוק, אגוזי מלך, פצפוצי סודה ועוד מספר מצרכים להכנתו היום. זה הביא לך על ידי כולםמתכונים. אם ניקח בחשבון את כל הגורמים, המתכון הזה מרוויח ציון מדהים של 12%, וזה לא כל כך עצום. נסו סודה קרקר פאדג, הממתק הטוב ביותר של קרקר סודה לחג המולד, ו סוכריות שוקולד קרקר סודה עבור מתכונים דומים.

הוראות

1
מחממים תנור ל 375 מעלות צלזיוס (190 מעלות צלזיוס). מרפדים תבנית אפייה בגודל 15 על 10 אינץ ' בנייר כסף ומשמנים אותה היטב. מרפדים את התבנית בקרקרי סודה.
מרכיבים שתצטרך
קרקריםקרקרים
פופפופ
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
רדיד אלומיניוםרדיד אלומיניום
תנורתנור
2
בסיר בינוני ממיסים את החמאה.
מרכיבים שתצטרך
חמאהחמאה
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
3
מוסיפים את הסוכר החום ומבשלים תוך ערבוב עד שהוא מתמוסס. מביאים לרתיחה ומבשלים כ -3 דקות תוך ערבוב מתמיד. מיד לשפוך תערובת על קרקרים סודה.
מרכיבים שתצטרך
סוכר חוםסוכר חום
קרקריםקרקרים
פופפופ
4
אופים 3 עד 5 דקות או עד שהתערובת מתחילה לבעבע.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
5
מורחים את השוקולד צ ' יפס על העוגיות החמות.
מרכיבים שתצטרך
שוקולד צ ' יפסשוקולד צ ' יפס
עוגיותעוגיות
מורחיםמורחים
6
בואו להגדיר לרגע.
7
מורחים את השוקולד באופן שווה.
מרכיבים שתצטרך
שוקולדשוקולד
מורחיםמורחים
8
מפזרים אגוזים.
מרכיבים שתצטרך
אגוזיםאגוזים
9
תן להתקרר ואז חתוך לסורגים.

יין מומלץ: קרם שרי, מדיירה, פרוסקו.

קרם שרי, מדיירה ופרוסקו הם הבחירות המובילות שלי לעוגיות. פרוסקו מבעבע מתוק לא מציף סוכר פשוט או עוגיות לחם קצר, שרי שמנת מתוקה משלימה עוגיות מתובלות, ותווי האגוזים של מדיירה תואמים עוגיות עם אגוזים בצורה מושלמת. שרי קרם נ. ב. סולרה עם דירוג של 4.5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 17 דולר לבקבוק.
נ. ב. סולרה קרם שרי
נ. ב. סולרה קרם שרי
לשרי קרם סולרה גוון ענבר מבריק ונחושת עמוקה. עם ניחוחות חמאה ופקאן, ניחוחות האגוזים המלוחים המתוקים והתבלינים החומים נושאים מבטא קרמל מורכב. כניסה מתוקה מובילה לחיך מעוגל, שופע ומלא גוף בינוני עם גימור ארוך וטעים.