קושיבינוני
מוכן ב55 דק.
מנות1
ציון בריאות88
מגזין

פנורופיטה (עוגת צימוקים יוונית מתובלת)

פנורופיטה (עוגת צימוקים יוונית מתובלת)
פנורופיטה (עוגת צימוקים יוונית מתובלת) דורשת על 55 דקות מההתחלה ועד הסוף. יש קינוח זה 4568 קלוריות, 79 גרם חלבון ו 105 גרם של שומן למנה. והוא יספק כ 1 מנות. המתכון הזה מכסה %70 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. אם יש לך אגוזי מלך, צימוקים זהובים, קמח, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב טבעוני דיאט. עם כפית מתכונים דומים: פנורופיטה (עוגה לדברים אבודים), לחם צימוקים מתובל, ו אורז מתובל אגוז צימוקים.

יין מומלץ: Agiorgitiko, Asyrtiko, Moschofilero

Agiorgitiko, Assyrtiko, and Moschofilero are great choices for Greek. If you feel like going Greek with your Greek food, assyrtiko and moschofilero are both lovely white wines to pair with chicken, seafood, etc. Agiorgitiko is a full bodied red suitable for roasted meats and lamb. The Skouras Saint George Agiorgitiko with a 4.1 out of 5 star rating seems like a good match. It costs about 18 dollars per bottle.
Skouras Saint George Agiorgitiko
Skouras Saint George Agiorgitiko
Raspberry בשלים ופרי שזיף דמסון מתערבבים על החיך עם רמזים של וניל ואגוז מוסקט.קהל רצון זה הוא שידוך נהדר חזיר צלוי. נא להגיש עם צמרמורת קלה.