קושימומחה
מוכן ב45 דק.
מנות24
ציון בריאות2
מגזין

עוגיות שוקולד חמאת בוטנים גביע

עוגיות שוקולד חמאת בוטנים גביע
שוקולד חמאת בוטנים קאפקייקס עשויה להיות מה שחיפשתם. והוא יספק כ 24 מנות. חלק אחד של המנה הזאת מכיל בערך 9 גר' של חלבון, 32 גרם של שומן, וסך הכל 534 קלוריות. המתכון הזה מכסה %9 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. לכי לחנות וקחי אבקת קקאו, וניל, ביצים ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. זוהי אפשרות טובה אם הנכם רגישים לגלוטן, נסו חמאת בוטנים בננה קאפקייקס עם שוקולד מוקצף חמאת בוטנים גנאש, חמאת בוטנים קרם קאפקייקס עם שוקולד חמאת בוטנים גנאש, ו עוגיות חמאת בוטנים שוקולד (מתכונים דומים).

הוראות

1
מחממים תנור ל 350 מעלות F. קו 24 כוסות מאפין עם נייר או לסכל.היכו יחד תערובת עוגה, מים, ביצים ושמן עם מיקסר חשמלי. כאשר חלקה, לחלק את הבלילה שווה בין מחבתות cupcake.
מרכיבים שתצטרך
סוכריות טיפת מסטיק מצופה סוכרסוכריות טיפת מסטיק מצופה סוכר
שוש מחרוזת נעלייםשוש מחרוזת נעליים
1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן
2 כפות לימון סחוט טרי, או לפי הטעם2 כפות לימון סחוט טרי, או לפי הטעם
4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'
ציוד שתשתמש בו
גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקוגבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו
גבינת מנצ'גו מגוררת, כמה חופניםגבינת מנצ'גו מגוררת, כמה חופנים
4 כפות ריבת פטל, אוכמניות או תות4 כפות ריבת פטל, אוכמניות או תות
חבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקןחבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקן
2
אופים על מתלה מרכז 20 דקות, ולאחר מכן להסיר מתלה להתקרר לחלוטין.
ציוד שתשתמש בו
חבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקןחבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקן
3
מערבבים יחד חמאת בוטנים, 1/2 כוס אבקת סוכר ו 3 כפות חצי וחצי. באמצעות סכין, לחתוך חור הקאפקייקס ולמלא אותו עם כף של תערובת חמאת בוטנים.עבור ציפוי, להכות יחד את 2 מקלות חמאה, 4 כוסות אבקת סוכר, וניל אבקת קקאו.
מרכיבים שתצטרך
ל-2 קיווי בינוניים, קלופים ופרוסיםל-2 קיווי בינוניים, קלופים ופרוסים
חצי וחציחצי וחצי
(כגון Crunch Bar)(כגון Crunch Bar)
1 כף צבע מאכל מקטיפה אדומה (כגון Lorann Professional Kitchen®) אמולסיית מאפיית קטיפה אדומה) או לפי הרצוי1 כף צבע מאכל מקטיפה אדומה (כגון Lorann Professional Kitchen®) אמולסיית מאפיית קטיפה אדומה) או לפי הרצוי
1 גביע סוכר גלידה1 גביע סוכר גלידה
שוש מחרוזת נעלייםשוש מחרוזת נעליים
ציפוי סוכריות לבן, אופציונליציפוי סוכריות לבן, אופציונלי
2 זיתים ממולאים בפימיינטו2 זיתים ממולאים בפימיינטו
ציוד שתשתמש בו
2 1/2 כוסות ציר עוף, ועוד כדי לשחרר את הרוטב והסמיך2 1/2 כוסות ציר עוף, ועוד כדי לשחרר את הרוטב והסמיך
4
הוסף מספיק חצי וחצי כדי להפוך את עקביות שמנת, להכות כל הזמן. כפור כל עוגה בנדיבות או צינור על מנה גדולה. בשלב זה, אולי כדאי לך לקרר את הזיגוג כך שזה נחמד ומוצק כאשר הציפוי החם ממשיך.לציפוי, להמיס את השבבים, חמאה ושמנת יחד בקערה בטוחה במיקרוגל באמצעות 50% כוח ערבוב כל 30 שניות או להמיס בדוד כפול. כפית קצת ציפוי במרכז של כל עוגה לעשות מעגל או לטפטף אותו. שים סוכריות סביב קצת ציפוי. במרכז העליון של כל קאפקייק עם כוס חמאת בוטנים.
מרכיבים שתצטרך
דובדבני Rainier טריים, מגולענים וחצוייםדובדבני Rainier טריים, מגולענים וחצויים
(כגון Crunch Bar)(כגון Crunch Bar)
ציפוי חום לקישוטציפוי חום לקישוט
1 גביע סוכר גלידה1 גביע סוכר גלידה
שוש מחרוזת נעלייםשוש מחרוזת נעליים
2 זיתים ממולאים בפימיינטו2 זיתים ממולאים בפימיינטו
ביג'ול (תערובת תבלינים קובנית)ביג'ול (תערובת תבלינים קובנית)
ציוד שתשתמש בו
6 1/2 אונקיות שוקולד לא ממותק, קצוץ דק6 1/2 אונקיות שוקולד לא ממותק, קצוץ דק
ירקות בתערובת קליפורניהירקות בתערובת קליפורניה
אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)

מרכיבים

1תיבהתערובת עוגת השטןתערובת עוגת השטן1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 כף צבע מאכל מקטיפה אדומה (כגון Lorann Professional Kitchen®) אמולסיית מאפיית קטיפה אדומה) או לפי הרצוי1 כף צבע מאכל מקטיפה אדומה (כגון Lorann Professional Kitchen®) אמולסיית מאפיית קטיפה אדומה) או לפי הרצוי5largesביציםביצים3(חוֹרֶף)חצי & חציחצי & חצי596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקכוסות שוקולד צ'יפס מתוק מריר (60 אחוז קקאו) (מומלץ: Ghiradelli)כוסות שוקולד צ'יפס מתוק מריר (60 אחוז קקאו) (מומלץ: Ghiradelli)1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאו פחות חצי וחצי או חלק חלב חלק שמנתאו פחות חצי וחצי או חלק חלב חלק שמנת2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק(כגון Crunch Bar)(כגון Crunch Bar)24מיניאטורות חמאת בוטנים כוסות וסוכריותמיניאטורות חמאת בוטנים כוסות וסוכריות9466 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקל-2 קיווי בינוניים, קלופים ופרוסיםל-2 קיווי בינוניים, קלופים ופרוסים11 קילו קישואים,מלח (להשמיט אם באמצעות חמאה מומלחת)מלח (להשמיט אם באמצעות חמאה מומלחת)4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשבבי שוקולד חצי מתוקיםשבבי שוקולד חצי מתוקים1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)חמאה ללא מלחחמאה ללא מלח2מקלותחמאה, ללא מלחחמאה, ללא מלח1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)ציפוי סוכריות לבן, אופציונליציפוי סוכריות לבן, אופציונלי1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמים (או קפה מבושל)מים (או קפה מבושל)