קושיבינוני
מוכן ב25 דק.
מנות30
ציון בריאות0
מגזין

עוגיות שפריץ שבדיות

עוגיות שפריץ שבדיות
עוגיות שפריץ שבדיות הן קינוח סקנדינבי. המתכון הזה מכסה %2 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מנה אחת מכילה 108 קלוריות, 1 גרם חלבון, ו 6 גרם שומן. מתכון זה משמש 30. 1 אדם התרשמו מתכון זה. אם יש לכם סוכר, קמח, חמאה וקומץ מרכיבים אחרים הם כל מה שצריך כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר לקטו אובו צמחוני דיאטה. זמן הכנת המתכון כ 25 דקות. זה הביא לך על ידי טעם של הבית. עם כפית ציון 9%, המנה הזו גרועה מאוד (אך עדיין ניתנת לתיקון). משתמשים שאהבו את המתכון הזה אהבו גם עוגיות ספייס ספריץ דלעת / עוגיות לסרטן ילדים, עוגיות ספייס ספריץ דלעת / עוגיות לסרטן ילדים, ו עוגיות ספייס ספריץ דלעת / עוגיות לסרטן ילדים.

הוראות

1
בקערה גדולה, חמאת שמנת וסוכר עד אור רכה. מקציפים ביצה ותמציות.
מרכיבים שתצטרך
חמאהחמאה
קרםקרם
סוכרסוכר
ביצהביצה
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
2
שלב את הקמח ואבקת האפייה; מוסיפים בהדרגה לתערובת המוקרמת.
מרכיבים שתצטרך
אבקת אפייהאבקת אפייה
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
3
בעזרת מכבש עוגיות המצויד בדיסק לבחירתכם, לחץ על בצק לצורות רצויות 1 אינץ'. מלבד על ניירות אפייה לא משומנים.
מרכיבים שתצטרך
עוגיותעוגיות
בצקבצק
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
4
אופים בחום 375 למשך 10-11 דקות או עד שהקצוות יציבים ומשחימים קלות.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
5
הסר למתלים כדי להתקרר. פרוסט לפי הצורך.

יין מומלץ: קרם שרי, מדיירה, פרוסקו.

עוגיות בתפריט? נסה להתאים עם קרם שרי, מדיירה ופרוסקו. פרוסקו מבעבע מתוק לא מציף סוכר פשוט או עוגיות לחם קצר, שרי שמנת מתוקה משלימה עוגיות מתובלות, ותווי האגוזים של מדיירה תואמים עוגיות עם אגוזים בצורה מושלמת. אתה יכול לנסות נ. ב. ג ' ונסון ן קרם שרי. הסוקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 5 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ-19 דולר לבקבוק.
נ. ב. ג ' ונסון אסטייט קרם שרי
נ. ב. ג ' ונסון אסטייט קרם שרי
ארומטי מאוד עם תווים של אגוזי לוז, וניל ונגיעה של אלון ואחריו צימוקים מתוקים ונגיעה של שמרים. גימור נקי לאורך זמן. טוב עכשיו אבל יגמול לאלה שיאפשרו לו להזדקן". משקה טרום-פרנדיאלי מועדף. קחו את זה עם אגוזים לפני ארוחת הערב כאפריטיף, או אחרי ארוחת הערב עם קינוח, במיוחד שוקולדים וקינוחים על בסיס פירות. גם נפלא אחר הצהריים הקרים, מוגש עם ביסקוטי כדי לטבול ב "סגנון איטלקי". "