קושיקשה
מוכן ב1 ש, 5 דק.
מנות12
ציון בריאות0
דיאטותללא לקטוז
סוגי מאכליםתוספות
אירועיםיום הולדת
מגזין

עוגיית יום הולדת גדולה (אמבטית בצק עוגיות)

עוגיית יום הולדת גדולה (אמבטית בצק עוגיות)
עוגיית יום הולדת גדולה (אמבטית בצק עוגיות) דורשת בערך 1 שעה ו 5 דקות מההתחלה ועד הסוף. מתכון זה מספק 12 מנות. עם 157 קלוריות, 1 גר' של חלבון, ו 7g של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %1 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. אם יש לכם עוגיות שוקולד צ'יפס, ציפוי בצינורות, סוכריות, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. יום הולדת יהיה עוד יותר מיוחד עם המתכון הזה. זוהי אפשרות טובה אם הנכם רגישים ללקטוז, דיאט. זה הובא לכם על ידי בטי קרוקר. עם כפית ציון של 14% המנה הזאת די גרועה. מתכונים דומים: עוגיות שוקולד צ'יפס בצק עוגיות עם בצק עוגיות חמאה, פרוזן יוגורט בצק עוגיות בכוסות עוגיות של Quest Bar {וידאו כלול!}, ו שוקולד צ'יפס חם עוגיות עוגיות בצק גלידה סנדוויץ.

הוראות

1
מחממים תנור ל 350 ° F. במחבת פיצה 12 אינץ ' ungreased, לשבור את בצק עוגיות. עם אצבעות מקורנות, לחץ על הבצק באופן שווה בתחתית המחבת.
מרכיבים שתצטרך
כתום וצהוב משחת צבע מאכלכתום וצהוב משחת צבע מאכל
פולי וניל, מפוצלים לאורך (או 1 1/2 כפיות תמצית וניל)פולי וניל, מפוצלים לאורך (או 1 1/2 כפיות תמצית וניל)
ציוד שתשתמש בו
בשר סרטנים טרי, סחוט וקטוף היטב עבור קונכיותבשר סרטנים טרי, סחוט וקטוף היטב עבור קונכיות
חבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקןחבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקן
1/4 כוס קשיו נא (לא חובה)1/4 כוס קשיו נא (לא חובה)
2
אופים 15 עד 20 דקות או עד חום זהוב. מגניב לגמרי, כ -30 דקות. לקשט לפי הצורך עם ציפוי ציפוי ציפוי סוכריות.
מרכיבים שתצטרך
ציפוי חום לקישוטציפוי חום לקישוט
גביע סוכר גלידהגביע סוכר גלידה
ליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק
ציוד שתשתמש בו
חבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקןחבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקן
3
חותכים לפרוסות או ריבועים.

יין מומלץ: קרם שרי, מדיירה, פרוסקו.

קרם שרי, מדיירה ופרוסקו הם הבחירה הכי טובה שלי לעוגיות. מתוק מבעבע פרוסקו לא להציף סוכר פשוט או עוגיות חמאה קצרות, מתוק קרם שרי משלים עוגיות מתובל, ואת הערות nutty של מדיירה להתאים עוגיות עם אגוזים בצורה מושלמת. קרם שרי Nv ג ' ונסון ן עם דירוג 5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 19 דולר לבקבוק.
NV ג ' ונסון Estate קרם שרי
NV ג ' ונסון Estate קרם שרי
ארומטי מאוד עם הערות של אגוזי לוז, וניל, ומגע של אלון ואחריו צימוקים מתוקים ומגע של שמרים. סיום נקי לאורך זמן. טוב עכשיו אבל יגמול אלה מאפשרים לו להזדקן"". משקה טרום-פרינדיאלי מועדף. שקול את זה עם אגוזים לפני ארוחת הערב כמו אפריטיף, או אחרי ארוחת ערב עם קינוח, במיוחד שוקולדים וקינוחים מבוססי פירות. גם נפלא בשעות אחר הצהריים הקרות, מוגש עם ביסקוטי לטבול ""בסגנון איטלקי"". "