קושימומחה
מוכן ב1 ש, 30 דק.
מנות16
ציון בריאות2
סוגי מאכליםקינוח
מגזין

עוגת איש שלג

עוגת איש שלג
לעולם לא תוכל לקבל יותר מדי מתכוני קינוחים, אז נסו את עוגת איש השלג. מתאים ל-16 ומחירו 74 סנט למנה מנות. מנה אחת מכילה 539 קלוריות , 4 גרם חלבון ו -20 גרם שומן . אדם אחד ניסה ואהב את המתכון הזה. אם יש לכם צבעי מאכל, תערובת עוגת שוקולד, רול-אפ פירות וחופן מרכיבים אחרים הם כל מה שצריך כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. הוא מובא אליך על ידי Taste of Home. מההכנה ועד הצלחת, המתכון הזה לוקח בערך שעה ו-30 דקות . אם לוקחים בחשבון את כל הגורמים, המתכון הזה זוכה לציון של 11% , וזה די גרוע. מתכונים דומים: עוגת איש שלג , עוגת איש שלג ועוגת קוקוס של איש שלג .

הוראות

1
מכינים תערובות עוגה לפי הוראות האריזה. מחלקים את הבלילה לשניים משומנים ומקומחים 9-in. תבניות אפייה עגולות, אחת בגודל 9 אינץ'. תבנית אפייה מרובעת ו-12 קאפקייקס.
מרכיבים שתצטרך
רול-אפ פירותרול-אפ פירות
ציוד שתשתמש בו
1 רול פירות ירוק, פרוס1 רול פירות ירוק, פרוס
2
אופים ב-350 מעלות 20-25 דקות וקאפקייקס 18-20 דקות או עד שקיסם הננעץ ליד המרכז יוצא נקי. מצננים 10 דקות לפני שמוציאים מהתבניות לרשתות לצינון מלא.
מרכיבים שתצטרך
רול פירות ירוקים, פרוסרול פירות ירוקים, פרוס
ציוד שתשתמש בו
4 טיפות מסטיק שחורות4 טיפות מסטיק שחורות
6 ביס ליקריץ שחור6 ביס ליקריץ שחור
3
מניחים עוגה עגולה אחת מהמרכז ו-1 אינץ' מהתחתית של 25 אינץ'. x 16 אינץ'. לוח מכוסה.
4
מניחים מעליה עוגה סיבוב שני. מניחים בצד 1 כוס ציפוי וניל. מקפיאים עוגות עגולות עם ציפוי וניל שנותר.
מרכיבים שתצטרך
נשיכות ליקריץ שחורנשיכות ליקריץ שחור
5
חותכים את העוגה המרובעת לשני מלבנים - אחד בגודל 8 אינץ'. x 2 אינץ'. ואחד 8 אינץ'. x 4 אינץ'. (שמור את החלק הנותר לשימוש אחר). לשולי הכובע, הניחו את המלבן הקטן יותר (B) מעל על העוגה העגולה העליונה.
6
חותכים 5-3/4 אינץ'. x 4 אינץ'. חתיכה מהמלבן הגדול; מקום (A) מעל שפת הכובע. עבור צעיף, חתוך את חתיכת העוגה הנותר לשניים באלכסון (C ו-D); מיקום בצד שמאל של העיגול העליון. (שמרו את הקאפקייקס לשימוש אחר.)
מרכיבים שתצטרך
מטבע ממתקיםמטבע ממתקים
7
כובע פרוסט עם ציפוי שוקולד. גוון שמור כחול כפור וניל; הכפור פס על הכובע לסרט והקפיא את הצעיף.
מרכיבים שתצטרך
1 מטבע ממתקים אדום1 מטבע ממתקים אדום
מטבע ממתקים אדוםמטבע ממתקים אדום
8
חותכים שלושה עלי הולי מרול-אפ פירות; מניחים על סרט כובע. למעלה עם טארטים קטנטנים לפירות יער. מקם מטבע ממתקים אדום לאף; הוסף טיפות מסטיק שחורות לעיניים ולכפתורים.
מרכיבים שתצטרך
3 כוסות ציפוי וניל3 כוסות ציפוי וניל
טארטים זעירים בציפוי אדוםטארטים זעירים בציפוי אדום
3 טארטים זעירים בציפוי אדום3 טארטים זעירים בציפוי אדום
טארטים זעירים בציפוי אדוםטארטים זעירים בציפוי אדום
דראגי פנינה לבנותדראגי פנינה לבנות
9
הוסף ביס ליקריץ לפה.
מרכיבים שתצטרך
זילוף בצורת לבזילוף בצורת לב

יין מומלץ: קרם שרי, יציאה, Moscato Dasti

קרם שרי, פורט ומוסקטו ד'אסטי הם אפשרויות נהדרות לעוגה. כלל נפוץ של זיווג יין הוא לוודא שהיין שלך מתוק יותר מהאוכל שלך. קינוחים עדינים הולכים היטב עם מוסקטו ד'אסטי, קינוחים אגוזים עם שמנת שרי וקינוחי קרמל או שוקולד משתלבים היטב עם פורט. NV Johnson Estate Cream Shery עם דירוג 5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 19 דולר לבקבוק.
NV Johnson Estate Cream Shery
NV Johnson Estate Cream Shery
ארומטי מאוד עם תווים של אגוזי לוז, וניל ומגע של עץ אלון ואחריו צימוקים מתוקים ונגיעה של שמרים. גימור נקי מתמשך. טוב עכשיו אבל יתגמל את אלה שיאפשרו לו להזדקן"". משקה אהוב לפני הארוחה. שקול את זה עם אגוזים לפני ארוחת הערב כאפריטיף, או אחרי ארוחת הערב עם קינוח, במיוחד שוקולדים וקינוחים על בסיס פירות. נפלא גם בשעות אחר הצהריים הקרים, מוגש עם ביסקוטי לטבילה ב""סגנון איטלקי"". "