קושימומחה
מוכן ב1 ש, 30 דק.
מנות4
ציון בריאות4
מגזין

עוגת בטטה

עוגת בטטה
המתכון פאי בטטה מוכן בערך 1 שעה ו -30 דקות והוא בהחלט מרהיב ללא גלוטן וללא לקטוז ומתאים לאוהבי מזון דרומי. מתכון זה מספק 4 מנות. עם 359 קלוריות, 5 גר' של חלבון, ו 21 גרם של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %10 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. גשו לסופר וקנו רום, אגוז מוסקט, בטטות ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. מתכונים דומים: פעמיים אפוי בטטה בטטה קליפות עם פקאן Streusel (akan Individual Sweet Potato תבשיל), תבשיל בטטה ונקניקיות: סוף העולם רעב בטטה אחת בכל פעם, ו טיקי בטטה , קציצות בטטה / navratri s.

יין מומלץ: ריזלינג, יין מבעבע, Zinfandel

הדרום יכול להיות לזווג עם ריזלינג, יין מבעבע, ו Zinfandel. באופן כללי, יש כמה כללים שיעזרו לך לשלב יין עם אוכל דרומי. ריזלינג ידידותי למזון או יין לבן נוצץ יעבוד עם מזונות מטוגנים רבים, בעוד זינפנדל הוא נהדר עם מזון צלוי. Brundlmayer Steinmassl ריזלינג עם 4.3 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 39 דולר לבקבוק.
Brundlmayer Steinmassl ריזלינג
Brundlmayer Steinmassl ריזלינג
התחלה מגניבה עם ניחוחות של יער אורנים, ערער ואפרסק אדום מזנק מתוך הזכוכית. לבבי וחזק; מאוד תוסס עם גוף בינוני טוב, פריך ותמצית בשפע; מחוטב עם חומציות תוססת כי הוא בקרוב להשתלב לחלוטין. אחיזה יפה.