קושימומחה
מוכן ב5 שעות
מנות10
ציון בריאות3
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

עוגת גבינה עם דלעת מקושקשת

עוגת גבינה עם דלעת מקושקשת
אם יש לכם קינמון טחון, סוכר, זנגביל טחון, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. מן ההכנה לצלחת, מתכון זה לוקח בערך 5 שעות. נסו עוגת גבינה עם דלעת מקושקשת, עוגת גבינה עם דלעת מקושקשת, ו עוגת גבינה עם דלעת מקושקשת (מתכונים דומים).

הוראות

1
הפוך קרום פירור עם gingersnaps במקום קרקרים גרהם כפי שמכוונים במתכון נפרד. מחממים תנור ל 550 ° F.
מרכיבים שתצטרך
2
הכה יחד גבינת שמנת, סוכר וקמח עם מיקסר חשמלי עד חלקה ולהוסיף ביצים שלמות, 1 בכל פעם, ואז וניל, להכות על מהירות נמוכה עד שכל מרכיב משולב גירוד קערה בין תוספות.
מרכיבים שתצטרך
3
להעביר 2 1/2 כוסות מילוי לקערה אחרת ולהכות חלמונים, תבלינים, דלעת לתוך הנותרים מילוי עד חלקה.
מרכיבים שתצטרך
4
שים מחבת springform עם קרום בתבנית אפייה רדודה.
מרכיבים שתצטרך
5
יוצקים חצי דלעת מילוי לתוך הקרום, ואז חצי רגיל. חזור על הנוהל עם סתימות שנותרו (מחבת springform יהיה מלא לחלוטין), מטפטף את המישור כך שחלק מילוי דלעת עדיין גלוי. בעדינות לסובב כף קטנה פעם דרך חובטים בתבנית דמות שמונה מבלי לגעת קרום.
מרכיבים שתצטרך
6
אופים במחבת אפייה (כדי לתפוס טיפות) באמצע תנור 12 דקות, או עד נפוח. הפחת את הטמפרטורה ל-200 ° F ואפה 30 דקות (אל תפתח את התנור). כיפה חתיכת נייר משומן קל על העוגה ולהמשיך לאפות עד המשרד בעיקר (המרכז עדיין יהיה מעט מתנדנד כאשר מחבת הוא בעדינות מזועזע), על 1 שעה יותר.
7
הפעל סכין סביב קצה העליון של העוגה כדי לשחרר להתקרר לחלוטין במחבת springform על מתלה. צמרמורת, מכוסה באופן רופף, לפחות 6 שעות.
8
הסר בצד של מחבת ולהעביר עוגה לצלחת. הביאו לטמפרטורת החדר לפני ההגשה.
1
עוגת גבינה שומרת, מכוסה ומקורר, 1 שבוע.