קושימומחה
מוכן ב1 ש, 15 דק.
מנות10
ציון בריאות2
דיאטותללא לקטוז
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

עוגת גבינה עם שוקולד קוקוס

עוגת גבינה עם שוקולד קוקוס
לכו לחנות וקנו לכן חלב טעים ללא חלב קוקוס מקורי, שוקולד ללא חלב, עוגיות קוקוס ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 1 שעה ו 15 דקות. נסו עוגת גבינה עם קוקוס ושוקולד, עוגת גבינה שקדים קוקוס שוקולד, ו עוגת גבינה שקדים קוקוס עם זיגוג שוקולד (מתכונים דומים).

הוראות

1
מערבבים יחד ולחץ על 3/4 של פירורים על לתחתית מחבת טופס האביב, לחץ למטה באמצעות תחתית כוס. אם זה נדבק לטבול את הכוס בסוכר. שמור את השאר כדי לפזר סביב החלק העליון של עוגת הגבינה לקישוט.מערבבים את כל החומרים במעבד מזון או בבלנדר, למעט ביצים. כאשר טיפה חלקה מאוד ביצים, לערבב רק לכמה שניות כדי לשלב.
מרכיבים שתצטרך
ליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק
2 כפות לימון סחוט טרי, או לפי הטעם2 כפות לימון סחוט טרי, או לפי הטעם
עלי בזיליקום טריים, שטופים ומרוקניםעלי בזיליקום טריים, שטופים ומרוקנים
ציוד שתשתמש בו
(כגון ביסקוויטים מארי)(כגון ביסקוויטים מארי)
ליקריץ 42 מחרוזות אדומותליקריץ 42 מחרוזות אדומות
1/4 כוס קשיו נא (לא חובה)1/4 כוס קשיו נא (לא חובה)
2
יוצקים לתוך קרום מוכן.
מרכיבים שתצטרך
צנצנת שימור פטל ללא גרעיניםצנצנת שימור פטל ללא גרעינים
3
מפזרים פירורים שנותרו סביב הקצוות לקישוט.
4
אופים בתנור שחומם מראש 325ºf במשך כ 50 דקות.מגניב ומקרר במחבת עד מוכן לשרת. הפעל את החלק האחורי של סכין בקצוות כדי לשחרר מחבת.
ציוד שתשתמש בו
1/3 כוס Crisco® שמן צמחי טהור1/3 כוס Crisco® שמן צמחי טהור
2 1/2 כוסות ציר עוף, ועוד כדי לשחרר את הרוטב והסמיך2 1/2 כוסות ציר עוף, ועוד כדי לשחרר את הרוטב והסמיך
1/4 כוס קשיו נא (לא חובה)1/4 כוס קשיו נא (לא חובה)
5
לטאטא את כל החומרים בסיר רוטב קטן עד חלקה, למעט שוקולד קצוץ. כאשר מעורבב להוסיף שוקולד למחבת. על חום בינוני מבשלים את כל החומרים יחד, לטאטא באופן קבוע כדי למנוע דבק.להפחית את התערובת המאפשרת להתעבות במשך 5 דקות.מגניב ושופכים על עוגת הגבינה המקוררת.זה עושה לא מעט והוא יכול להיות מוגש בצד גם כן.
מרכיבים שתצטרך
זילוף בצורת לבזילוף בצורת לב
פלפל שחור גרוס טרי (לפי הטעם)פלפל שחור גרוס טרי (לפי הטעם)
ציוד שתשתמש בו
לימון סחוט טרי, או לפי הטעםלימון סחוט טרי, או לפי הטעם
6 אונקיות רוסטביף פרוס במעדנייה, חתוך לרצועות6 אונקיות רוסטביף פרוס במעדנייה, חתוך לרצועות
1/4 כוס קשיו נא (לא חובה)1/4 כוס קשיו נא (לא חובה)

מרכיבים

3(חוֹרֶף)סוכר חום או לפי הטעםסוכר חום או לפי הטעם596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 כף צבע מאכל מקטיפה אדומה (כגון Lorann Professional Kitchen®) אמולסיית מאפיית קטיפה אדומה) או לפי הרצוי1 כף צבע מאכל מקטיפה אדומה (כגון Lorann Professional Kitchen®) אמולסיית מאפיית קטיפה אדומה) או לפי הרצוי1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקכל כך טעים צרפתי וניל קוקוס חלב שמנתכל כך טעים צרפתי וניל קוקוס חלב שמנת4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקעוגיות קוקוס כתוש (רובן ללא חלב)עוגיות קוקוס כתוש (רובן ללא חלב)250mLsחלופה לגבינת שמנת ללא חלבחלופה לגבינת שמנת ללא חלב85אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)שוקולד ללא חלב, קצוץ דקשוקולד ללא חלב, קצוץ דק325mLsכל כך טעים חלב חינם מקורי חלב קוקוס קולינריכל כך טעים חלב חינם מקורי חלב קוקוס קולינרי596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקוקוס מיובש מגוררקוקוס מיובש מגורר2largesביציםביצים1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)קמחקמח1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)גרגרי קפה מיידייםגרגרי קפה מיידיים2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק420mLsחבילה סחוטה טופו רךחבילה סחוטה טופו רך11 קילו קישואים,6 אונקיות שוקולד לא ממותק איכותי, קצוץ גס6 אונקיות שוקולד לא ממותק איכותי, קצוץ גס596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקנמס ללא hydrogenated ירקות קיצורנמס ללא hydrogenated ירקות קיצור