קושימומחה
מוכן ב25 שעות, 35 דק.
מנות8
ציון בריאות8
סוגי מאכליםתוספות
אירועיםחג הפסחא
מגזין

עוגת גזר

עוגת גזר
והוא יספק כ 8 מנות. מנה זו מכילה כ 11 גר' של חלבון, 36 גרם של שומן, וסך הכל 988 קלוריות. המתכון הזה מכסה %15 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. 169 אנשים התרשמו מהמתכון הזה. גשו לסופר וקנו שמן צמחי, גבינת שמנת, אבקת סוכר ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. זה יהיה להיט בחג הפסחא שלך. זמן הכנת המתכון כ 25 שעות ו-35 דקות. נסו עוגת גזר עם מיץ גזר, עוגת גזר לתקוע עוגה עם זיגוג קינמון מלוח, ו עוגת גזר עוגה עם ציפוי גבינת שמנת אננס (מתכונים דומים).

הוראות

1
מחממים תנור ל 300 מעלות F.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
2
בקערת ערבוב, מערבבים סוכר, שמן צמחי וביצים. בקערה אחרת, לנפות יחד קמח, סודה לשתיה, מלח, וקינמון. מקפלים מרכיבים יבשים לתערובת רטובה ומערבבים היטב. מקפלים גזר ואגוזים קצוצים עד מעורבב היטב. להפיץ את הבלילה באופן שווה לתוך 3 (9 אינץ') מחבתות שכבת עוגה, אשר כבר משומן בנדיבות. יהיו כ 1 פאונד 5 אונקיות של הבלילה לכל מחבת.
מרכיבים שתצטרך
שמן צמחישמן צמחי
סודה לשתייהסודה לשתייה
קינמוןקינמון
גזרגזר
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
סוכרסוכר
ביצהביצה
אגוזיםאגוזים
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
קערת ערבובקערת ערבוב
מחבתמחבת
3
מניחים בתנור שחומם מראש ואופים במשך 50 עד 60 דקות. שכבות מגניב מחבתות, במשך כשעה 1. אחסן שכבות במחבתות, הפוך, בארון סגור כדי למנוע ייבוש.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
4
שכבות חייב להיות מינימום של 1 יום.
5
כדי להסיר שכבות מחבת אפייה, הפוך, הקש על קצה המחבת על משטח קשה. מרכז מעגל עוגה 9 אינץ ' על גבי דוכן עוגה מסתובבת.
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
6
הסר נייר מהחלק התחתון של עוגת השכבה.
1
בקערה מתאימה של מיקסר גדול, במקום אבקת סוכר, גבינת שמנת, וניל ומרגרינה. הכה במהירות שנייה עד מעורבב ביסודיות. החזק בקירור ולהשתמש לפי הצורך.
מרכיבים שתצטרך
אבקת סוכראבקת סוכר
גבינת שמנתגבינת שמנת
מרגרינהמרגרינה
ונילוניל
ציוד שתשתמש בו
בלנדרבלנדר
קערהקערה
1
הנח שכבה ראשונה, צד תחתון למטה, במרכז עמדת עוגה. עם מרית, באופן שווה להפיץ כ 3 1/2 אונקיות של ציפוי על השכבה. מרכז שכבה שנייה על גבי השכבה הראשונה עם מלמעלה למטה. שוב עם מרית, באופן שווה להפיץ כ 3 1/2 אונקיות של ציפוי על השכבה. מרכז שכבה שלישית על גבי שכבה שנייה עם מלמעלה למטה. באמצעות שתי הידיים, לחץ בחוזקה אבל בעדינות, כל השכבות יחד כדי לקבל עוגה אחת חזקה. עם מרית, מורחים את שארית הציפוי כדי לכסות את החלק העליון ואת הצדדים של העוגה. בקירור עד הצורך. להציג על הדלפק או עוגה לעמוד עם כיסוי פלסטיק.
מרכיבים שתצטרך
ציפויציפוי
מורחיםמורחים
ציוד שתשתמש בו
מריתמרית

מרכיבים