קושירגיל
מוכן ב20 דק.
מנות9
ציון בריאות5
דיאטותללא לקטוז
סוגי מאכליםקינוח
אירועיםחג הפסחא
מגזין

עוגת גזר לחה ובריאה ברצינות

עוגת גזר לחה ובריאה ברצינות
המתכון ברצינות לח ובריא עוגת גזר יכול להתבצע בסביבות 20 דקות. מנה אחת של מנה זו מכילה בערך 4 גרם חלבון, 2 גרם שומן, ובסך הכל 192 קלוריות. אתה מקבל קינוח שמגיש 9. גשו לסופר וקנו קינמון, גזר, סודה לשתייה, ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. 3 אנשים ניסו ואהבו את המתכון הזה. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר חלב חינם דיאטה. זה יהיה להיט שלך חג הפסחא אירוע. זה מובא לך על ידי כולםמתכונים. בסך הכל, מתכון זה מרוויח ציון ספוני טוב של 41%. נסו מאפינס עוגת גזר סופר לחים ובריאים, מאפינס עוגת גזר סופר לחים ובריאים, ו מאפינס עוגת גזר סופר לחים ובריאים עבור מתכונים דומים.

יין מומלץ: קרם שרי, יציאה, Moscato Dasti

קרם שרי, פורט ומוסקטו ד ' אסטי הם בחירה מצוינת לעוגת גזר. כלל זיווג יין נפוץ הוא לוודא שהיין שלך מתוק יותר מהאוכל שלך. קינוחים עדינים משתלבים היטב עם מוסקטו ד ' אסטי, קינוחים אגוזים עם שמנת שרי, וקינוחי קרמל או שוקולד משתלבים היטב עם פורט. קרם סולרה שרי עם דירוג של 4.5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 17 דולר לבקבוק.
קרם סולרה שרי
קרם סולרה שרי
קרם סולרה שרי יש ענבר מבריק וגוון נחושת עמוק. עם ניחוחות חמאה ופקאן, ניחוחות האגוזים המלוחים המתוקים והתבלינים החומים נושאים מבטא קרמל מורכב. כניסה מתוקה מובילה לחיך מעוגל, שופע, בעל גוף מלא בינוני עם גימור ארוך וטעים.