קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות36
ציון בריאות0
מגזין

עוגת גלידה מפוספסת

עוגת גלידה מפוספסת
, המתכון הזה מכסה %1 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא יספק כ 36 מנות. מנה זו מכילה סביב 2 גר' של חלבון, 3 גרם של שומן, וסך הכל 130 קלוריות. זה מושלם עבור קיץ. כמה אנשים הכינו את המתכון הזה, ו-28 היו אומרים שזה פגע במקום. אם יש לך ריבת אוכמניות, גלידת vanillan, סורבה פטל, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. הכנת המנה לוקחת כ 45 דקות. זוהי אפשרות טובה אם אתה מחפש תפריט ללא גלוטן חלב חינם, ו דיאט. מתכונים דומים: עוגת גלידה תוצרת בית, עוגת גלידת קינמון, ו עוגת גלידה ריבס ללא חלב.

יין מומלץ: קרם שרי, Moscato Dasti, יציאה

קרם שרי, מוסקטו ד ' אסטי ופורט הם אפשרויות נהדרות לגלידה. כלל שיוך יין נפוץ הוא לוודא שהיין שלך מתוק יותר מהאוכל שלך. קינוחים עדינים הולכים טוב עם Moscato D ' Esti, קינוחים אגוזים עם שרי שמנת, וקינוחי קרמל או שוקולד זוג גם עם פורט. קרם שרי NV Solera עם דירוג 4.5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 17 דולר לבקבוק.
קרם שרי NV Solera
קרם שרי NV Solera
לשרי קרם הסולרה יש גוון ענבר מבריק ונחושת עמוק. עם ניחוחות חמאה ופקאנים, האגוזים המלוחים המתוקים וניחוחות תבלינים חומים נושאים מבטא קרמל מורכב. ערך מתוק מוביל לחיך מעוגל, שופע, בעל גוף בינוני עם גימור ארוך וטעים.