קושימומחה
מוכן ב5 שעות
מנות10
ציון בריאות4
סוגי מאכליםתוספות
אירועיםחג ההודיה
מגזין

עוגת דלעת פקאן

עוגת דלעת פקאן
עוגת דלעת פקאן היא צמחוני ומספק כ 10 מנות. מנה אחת מכילה 348 קלוריות, 5 גר' של חלבון, ו 18 גרם שומן. המתכון הזה מכסה %10 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור חג ההודיה. זמן הכנת המתכון כ 5 שעות גשו לסופר וקנו אגוזי פקאן, ביצים, מלח ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. נסו דלעת פאי מתובל זרעי דלעת, עוגת גבינה עם שוקולד פקאן, ו מאפינס פאי דלעת (מתכונים דומים).

הוראות

1
מרדדים את הבצק על משטח מקומח קלות עם סיכה מתגלגלת מקומטת קלה לתוך סיבוב 13 אינץ '(1/8 אינץ 'עבה), ולאחר מכן להתאים לתוך זכוכית 9 אינץ' או צלחת פאי מתכת. קצה לקצץ, עוזב 1/2 אינץ ' overhang, ואז לקפל overhang תחת ו crimp קצה דקורטיבי. זין התחתון ואת הצד של פגז בכל רחבי עם מזלג, ואז להירגע פגז 30 דקות.
מרכיבים שתצטרך
2
בעוד צמרמורות פגז, לשים מתלה תנור בעמדה האמצעית מחממים תנור ל 191°.
3
פגז קו עם רדיד ולמלא עם משקולות עוגה, ואז לאפות עד מאפה מוגדר וזהב חיוור על שפת, על 20 דקות. בזהירות להסיר רדיד ומשקולות ואופים פגז עד זהב חיוור בכל רחבי, 6 עד 10 דקות יותר. מגניב על מדף.
1
לטאטא יחד דלעת, סוכר חום, ביצה, שמנת חמוצה, קינמון, אגוז מוסקט, וקורטוב של מלח בקערה עד חלקה.
מרכיבים שתצטרך
1
מערבבים יחד סירופ תירס, סוכר חום, ביצים, חמאה, וניל, גרידה, מיץ לימון, ומלח בקערה, ואז מערבבים בפקאנים.
מרכיבים שתצטרך
1
מורחים תערובת דלעת באופן שווה פגז, ולאחר מכן בזהירות כפית תערובת פקאן על זה.
מרכיבים שתצטרך
2
אופים עוגה עד הקרום הוא זהוב ומילוי הוא נפוח, על 35 דקות. (המרכז עדיין יהיה מעט מתנדנד; מילוי ייקבע כפי שהוא מתקרר.) מגניב לגמרי על rack.
מרכיבים שתצטרך
3
מגישים בטמפרטורת החדר.
1
העוגה יכולה להיות אפויה 4 שעות קדימה ושמרה, חשופה, בטמפרטורת החדר מגניב. העוגה יכולה גם להיות אפויה 1 יום קדימה ומקורר, מכוסה באופן רופף עם ניילון נצמד. לחמם בתנור 177° מחומם מראש עד הקרום הוא פריך, כ 15 דקות.
מרכיבים שתצטרך