קושימומחה
מוכן ב5 שעות
מנות8
ציון בריאות5
סוגי מאכליםתוספות
אירועיםחג ההודיה
מגזין

עוגת דלעת שמנת חמוצה

עוגת דלעת שמנת חמוצה
עוגת דלעת שמנת חמוצה היא צמחוני ומספק כ 8 מנות. חלק אחד של המנה הזאת מכיל בערך 6 גר' של חלבון, 13 גרם של שומן, וסך הכל 313 קלוריות. המתכון הזה מכסה %11 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. לך לחנות ותביא אגוז מוסקט, ביצים, דלעת, ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. חג ההודיה יהיה עוד יותר מיוחד עם המתכון הזה. מן ההכנה לצלחת, מתכון זה לוקח בערך 5 שעות. נסו עוגת דלעת מעורבלת שמנת חמוצה, פודינג דלעת ושמנת חמוצה, ו עוגת דלעת שמנת חמוצה (מתכונים דומים).

הוראות

1
מרדדים בצק מאפה על משטח מקומח קלות עם סיכה מתגלגלת מקומטת קלות לתוך סיבוב 13 אינץ 'ולהתאים לתוך זכוכית 9 אינץ' או צלחת פאי מתכת. לקצץ בצק עודף, עוזב 1/2 אינץ ' overhang, ולאחר מכן לקפל את הבליטה תחת מאפה ולחץ על שולי צלחת העוגה כדי לחזק קצה. Decoratively crimp edge ו chill shell עד המשרד, על 30 דקות.
מרכיבים שתצטרך
2
בעוד צמרמורות פגז, לשים מתלה תנור בעמדה האמצעית מחממים תנור ל 191°.
3
דקירה קלה בתחתית בצד של קליפת עוגה צוננת בכל רחבי עם מזלג. פגז קו עם רדיד ולמלא עם משקולות עוגה.
מרכיבים שתצטרך
4
אופים עד מאפה הוא זהב חיוור לאורך שפת ולהגדיר מתחת משקולות, על 20 דקות. בזהירות להסיר רדיד ומשקולות ואופים פגז עד לתחתית בצד של מאפה הם זהב חיוור, על 10 דקות יותר. מגניב לחלוטין בצלחת עוגה על מדף, כ -20 דקות. תשאירי את התנור דולק.
1
חום 1 כוס שמנת חמוצה בדוד כפול או קערת מתכת גדולה להגדיר על סיר רחב גדול של מים רותחים עד חם, ערבוב מדי פעם.
מרכיבים שתצטרך
2
להקציף יחד דלעת, חלמונים, סוכר חום, קינמון, אגוז מוסקט, זנגביל, מלח, הנותרים 1/2 כוס שמנת חמוצה בקערה אחרת עד בשילוב לטאטא לתוך שמנת חמוצה חמה. מבשלים מעל מים רותחים, ערבוב כל הזמן עם כף עץ, עד מעובה ו רושם 77° על מדחום, על 6 דקות.
מרכיבים שתצטרך
3
הסר מחום תערובת דלעת מגניב בקערה להגדיר בקערה גדולה יותר של מי קרח, ערבוב מדי פעם, כ -15 דקות.
מרכיבים שתצטרך
4
לנצח חלבונים ביצה בקערה אחרת עם מיקסר חשמלי עד שהם פשוט להחזיק פסגות נוקשות. מקפלים לבנים לתוך תערובת דלעת בעדינות אבל ביסודיות.
מרכיבים שתצטרך
5
יוצקים מילוי לתוך פגז מקורר, החלקה למעלה, ואופים עד מילוי מוגדר נפוח סביב קצה, 40 עד 50 דקות. עוגה מגניבה לטמפרטורת החדר על מדף, בערך 2 שעות.
1
עוגה יכולה להתבצע 1 יום קדימה ומקורר, מכוסה.
2
מגישים צונן או בטמפרטורת החדר.