קושיקשה
מוכן ב1 ש, 10 דק.
מנות12
ציון בריאות2
מגזין

עוגת הפקאן של Rumrunner

עוגת הפקאן של Rumrunner
עוגת הפקאן של Rumrunner עשויה להיות רק דרומי מתכון שאתה מחפש. מנה אחת מכילה 711 קלוריות, 7 גר' של חלבון, ו 32 גרם שומן. המתכון הזה מכסה %9 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא יספק כ 12 מנות. זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור חג ההודיה. 2 אנשים הכינו את המתכון הזה והיו עושים את זה שוב. אם יש לכם קמח, סוכר, תשעה אינץ ' צלחת עמוקה קליפות עוגה, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 1 שעה ו 10 דקות. הציון הזה לא כל כך יוצא מן הכלל. מתכונים דומים: עוגת גבינה עם שוקולד פקאן, עוגת חמאה, ו עוגת דובדבנים.

יין מומלץ: ריזלינג, יין מבעבע, Zinfandel

ריזלינג, יין מבעבע וזינפנדל הם בחירה מצוינת עבור הדרום. באופן כללי, יש כמה כללים שיעזרו לך לשלב יין עם אוכל דרומי. ריזלינג ידידותי למזון או יין לבן נוצץ יעבוד עם מזונות מטוגנים רבים, בעוד זינפנדל הוא נהדר עם מזון צלוי. אתה יכול לנסות Chateau Ste. מישל ריזלינג. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.4 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 10 דולר לבקבוק.
שאטו סטי. מישל ריזלינג
שאטו סטי. מישל ריזלינג
# 14 Wine Enthusiast Top 100 Best Buies of 2018chateau Ste. ריזלינג עמק קולומביה של מישל הוא תערובת של ריזלינג מכל רחבי עמק קולומביה של וושינגטון. המטרה שלהם היא לעצב מרענן, טעים, בינוני יבש ריזלינג וינטאג ' לאחר הבציר. היין מציע ניחוחות וטעמים פריכים עם מינרליים עדינים. זהו "riesling היומיום" שלהם כי הוא תענוג לשתות וקל להתאים עם מגוון רחב של מזונות.זוג עם פירות טריים, סרטן, גבינות מתונות, או עוף.