קושיבינוני
מוכן ב40 דק.
מנות8
ציון בריאות1
סוגי מאכליםקינוח
מגזין

עוגת זילוף תפוזים

עוגת זילוף תפוזים
עוגת רסססweather forecast lacto אובו צמחוני ומספק כ 8 מנות. יש קינוח זה 479 קלוריות, 6 גר' של חלבון, ו 25 גרם של שומן למנה. המתכון הזה מכסה %7 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. 43 אנשים התרשמו מהמתכון הזה. זה הובא לכם על ידי BBC אוכל טוב. לכי לחנות וקחי גלגלית זהב, סוכר, ביצים, קוביית סוכר מחוספסת ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. זמן הכנת המתכון כ 40 דקות. וזה לא כל כך מרהיב. מתכונים דומים: עוגת רסססweather forecast, עוגת אוכמניות עם טפטוף כתום, ו אורנג'רוזמרין טפטוף עוגה.

הוראות

1
מחממים את התנור, מקפלים את הפחים והופכים את הספוג בדיוק כפי שמתואר במתכון 'הולך טוב עם', פשוט מוסיפים את גרידת התפוז לתערובת הספוג.
מרכיבים שתצטרך
גרידה כתומהגרידה כתומה
ציוד שתשתמש בו
חבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקןחבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקן
2
עבור טפטוף, בערך לרסק את קוביות הסוכר עם מיץ תפוזים עד שהם סופגים את המיץ ולהיות slushy. עבור המילוי, מקציפים את frache crme עד נוקשה.
מרכיבים שתצטרך
1/2 כוס פרי 100% אוכמניות למריחה1/2 כוס פרי 100% אוכמניות למריחה
הצעת הגשה: זכוכית מיושנת או סלעים, צוננת.הצעת הגשה: זכוכית מיושנת או סלעים, צוננת.
טקילה באיכות טובה (מומלץ: 100 אחוז אגבה)טקילה באיכות טובה (מומלץ: 100 אחוז אגבה)
3
מורחים על אחד הספוגים, ואז להפיץ את השני עם קרם כתום כריך השניים יחד. כף מעל טפטוף ומגישים.
מרכיבים שתצטרך
מלח דק, לשולי הכוסותמלח דק, לשולי הכוסות
פלפל שחור גרוס טרי (לפי הטעם)פלפל שחור גרוס טרי (לפי הטעם)

יין מומלץ: קרם שרי, Moscato Dasti, יציאה

קרם שרי, מוסקטו ד ' אסטי ופורט הם הבחירה הראשונה שלי לעוגה. כלל שיוך יין נפוץ הוא לוודא שהיין שלך מתוק יותר מהאוכל שלך. קינוחים עדינים הולכים טוב עם Moscato D ' Esti, קינוחים אגוזים עם שרי שמנת, וקינוחי קרמל או שוקולד זוג גם עם פורט. קרם שרי Nv ג ' ונסון ן עם דירוג 5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 19 דולר לבקבוק.
NV ג ' ונסון Estate קרם שרי
NV ג ' ונסון Estate קרם שרי
ארומטי מאוד עם הערות של אגוזי לוז, וניל, ומגע של אלון ואחריו צימוקים מתוקים ומגע של שמרים. סיום נקי לאורך זמן. טוב עכשיו אבל יגמול אלה מאפשרים לו להזדקן"". משקה טרום-פרינדיאלי מועדף. שקול את זה עם אגוזים לפני ארוחת הערב כמו אפריטיף, או אחרי ארוחת ערב עם קינוח, במיוחד שוקולדים וקינוחים מבוססי פירות. גם נפלא בשעות אחר הצהריים הקרות, מוגש עם ביסקוטי לטבול ""בסגנון איטלקי"". "