קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות8
ציון בריאות16
מגזין

עוגת חמאת בוטנים XVIII

עוגת חמאת בוטנים XVIII
תמיד כיף שיש עוד מתכון של דרומיים, אז תנו הזדמנות ל עוגת חמאת בוטנים XVIII. מתכון זה מספק 8 מנות. עם 1166 קלוריות, 16 גרם חלבון ו 61 גרם של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %22 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. מתכון זה מ Allrecipes יש 6 אוהדים. אם יש לכם חצי שמנת, סירופ שוקולד, חמאת בוטנים שמנת, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. וזה טוב. נסו עוגת חמאת בוטנים עם קרום בייגלה, צנצנות חמאת בוטנים קלות ללא אפייה, ומסגיר, ו חמאת בוטנים חמאת בוטנים ללא חלב עם קרם שוקולד (מתכונים דומים).

הוראות

1
בסיר, לשלב 20 ממתקים בגודל כיף, חצי וחצי, חמאת בוטנים וציפוי שוקולד פאדג'.
מרכיבים שתצטרך
ממתקים בגודל כיףממתקים בגודל כיף
רוטב פאדג ' חםרוטב פאדג ' חם
חמאת בוטניםחמאת בוטנים
שוקולדשוקולד
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
2
חום נמוך עד ממתקים נמס תערובת חלקה.
מרכיבים שתצטרך
ממתקיםממתקים
3
הסר מן החום לקפל את ציפוי מוקצף.
מרכיבים שתצטרך
ציפוי מוקצףציפוי מוקצף
4
יוצקים לתוך קרום להקפיא בן לילה.
מרכיבים שתצטרך
קרוםקרום
5
מקשטים עוגה קפואה עם ציפוי מוקצף נוסף וממתקים קצוצים, וטפטוף עם סירופ שוקולד.
מרכיבים שתצטרך
סירופ שוקולדסירופ שוקולד
ציפוי מוקצףציפוי מוקצף
ממתקיםממתקים

יין מומלץ: ריזלינג, יין מבעבע, Zinfandel

ריזלינג, יין מבעבע, וzinfandel הם הבחירה העליונה שלי לדרום. באופן כללי, יש כמה כללים שיעזרו לך לשלב יין עם אוכל דרומי. ריזלינג ידידותי למזון או יין לבן נוצץ יעבוד עם מזונות מטוגנים רבים, בעוד זינפנדל הוא נהדר עם מזון צלוי. יין אחד אתה יכול לנסות הוא לזייף מרתפים מסווגים ריזלינג. יש לו 4 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 21 דולר.
Forge Cellars Classque Riesling
Forge Cellars Classque Riesling
# 31 Wine Spectator Top 100 of 2017 forge Cellars' most important wine שואפת לחשוף את הטבע האמיתי של הבציר ולחקור את הטרואר של מזרח SenecaLake. תסיסה מתרחשת עם שמרים ילידים barriques צרפתי ניטראלי (65%) ואת הנותרים נירוסטה. עם רמה זו של בשלות, התסיסה המשיכה עד סוף האביב כדי לסיים יבש העצם.חבושים, לימון, שומר ו slatemingle עם מרציפן ושוקולד לבן, נתמך על ידי חומציות מדויקת.