קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות12
ציון בריאות5
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

עוגת חמאת בוטנים עם גבינת שמנת וציפוי באטרפינגר

עוגת חמאת בוטנים עם גבינת שמנת וציפוי באטרפינגר
מנה אחת מכילה 887 קלוריות, 13 גרם חלבון ו 43 גרם שומן. והוא יספק כ 12 מנות. המתכון הזה מכסה %16 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. 1 אדם ניסה ואהב את המתכון הזה. אם יש לך את כל המטרה קמח, בוטנים מזוגגים, חטיפי ממתקים butterfinger, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. מתכונים דומים: עוגיות שוקולד עם ציפוי גבינת שמנת בוטנים, עוגת פצפוצי שוקולד עם ציפוי גבינת שמנת חום, ו עוגת שוקולד חלב עם ציפוי חמאת בוטנים וחמאת בוטנים פריכים.

הוראות

1
להביא שמנת וסוכר להתבשל בסיר, לטאטא כדי להמיס סוכר.
מרכיבים שתצטרך
2
הסר מהחום.
3
הוסף שוקולד; בואו לעמוד 1 דקה.
מרכיבים שתצטרך
4
להקציף עד חלקה.
5
להקציף בחמאת בוטנים. צמרמורת נחשפה בן לילה.
מרכיבים שתצטרך
1
מחממים תנור ל 177°. חמאה שלוש מחבתות עוגה בקוטר 9 אינץ 'עם 1 1/2 אינץ' - צדדים גבוהים. תחתית קו עם נייר קלף. לנפות תחילה 4 מרכיבים לתוך קערה בינונית. באמצעות מיקסר חשמלי, לנצח חמאה וחמאת בוטנים בקערה גדולה עד מעורבב. הכה בסוכר. הכה בביצים, 1 בכל פעם, ואז וניל. במהירות נמוכה, לנצח בתערובת קמח 4 תוספות לסירוגין עם חלב חמאה ב 3 תוספות.
מרכיבים שתצטרך
2
מחלקים את הבלילה בין מחבתות להתפשט באופן שווה.
מרכיבים שתצטרך
3
אופים עוגות עד tester מוכנס למרכז יוצא נקי, על 25 דקות. עוגות מגניבות 5 דקות. הפעל על מדפים; לקלף קלף. עוגות מגניבות לחלוטין.
1
באמצעות מיקסר חשמלי, גבינת שמנת לנצח, 1 1/4 כוסות אבקת סוכר, חמאה, ווניל בקערה גדולה כדי להתמזג.
מרכיבים שתצטרך
2
להקציף שמנת מתוקה 3/4 כוס אבקת סוכר בקערה עד התערובת מחזיקה פסגות בינוניות. מקפלים לתוך תערובת גבינת שמנת 3 תוספות; צמרמורת עד המשרד אבל להפיץ, על 1 שעה.
מרכיבים שתצטרך
3
מניחים שכבת עוגה 1, בצד התחתון למעלה, על 9 אינץ ' טארט פאן התחתון.
4
מורחים עם חצי מילוי.
מרכיבים שתצטרך
5
מניחים שכבה נוספת, בצד התחתון למעלה, על משטח עבודה.
6
מורחים עם מילוי שנותר; מניחים על גבי השכבה הראשונה. למעלה עם שכבת העוגה שנותרה, למטה בצד למעלה.
מרכיבים שתצטרך
7
מורחים ציפוי על גבי וצדדים של עוגה. (ניתן לעשות 1 יום קדימה. כיסוי עם כיפת עוגה; צמרמורת.
מרכיבים שתצטרך
8
בואו לעמוד בטמפרטורת החדר 2 שעות לפני המשך.) לחץ על ממתקים ובוטנים על גבי עוגה.
מרכיבים שתצטרך

מרכיבים

5916 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקלוראן מטבח מקצועי®לוראן מטבח מקצועי®11 קילו קישואים,אפרסקים טריים או קפואים פרוסיםאפרסקים טריים או קפואים פרוסים11 קילו קישואים,על הסוכר של קונדיטוריםעל הסוכר של קונדיטורים12ריבס, קצוץ טרי או קפואממתקי באטרפינגר, קצוצים בצפיפותממתקי באטרפינגר, קצוצים בצפיפות2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשמן צמחי (הכמות תלויה בשיטת הבישול)שמן צמחי (הכמות תלויה בשיטת הבישול)255אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)1/2 8-אונקיות חבילות גבינת שמנת, טמפרטורת החדר1/2 8-אונקיות חבילות גבינת שמנת, טמפרטורת החדר4largesביציםביצים454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)--1/2 ט' חומץ יין לבן (או חומץ אורז)--1/2 ט' חומץ יין לבן (או חומץ אורז)1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשמנת מתוקה צוננתשמנת מתוקה צוננת1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחמאת בוטנים שמנמנה (טבעית) מיושנתחמאת בוטנים שמנמנה (טבעית) מיושנת12ריבס, קצוץ טרי או קפואבוטנים מזוגגיםבוטנים מזוגגים4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאבקת סוכר, מחולקאבקת סוכר, מחולק1(יכול להיות או להרחיק)1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים340אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)מריר מתוק או שוקולד חצי מתוק, קצוץ דקמריר מתוק או שוקולד חצי מתוק, קצוץ דק6(חוֹרֶף)(3/4 מקל) חמאה ללא מלח, טמפרטורת החדר(3/4 מקל) חמאה ללא מלח, טמפרטורת החדר11 קילו קישואים,6 אונקיות שוקולד לא ממותק איכותי, קצוץ גס6 אונקיות שוקולד לא ממותק איכותי, קצוץ גס