קושיקשה
מוכן ב55 דק.
מנות15
ציון בריאות1
מגזין

עוגת חתונה הוואי III

עוגת חתונה הוואי III
עוגת חתונה הוואי III עשוי להיות מתכון טוב כדי להרחיב את קופסת מתכון הקינוח שלך. והוא יספק כ 15 מנות. מנה זו מכילה סביב 2 גר' של חלבון, 4 גרם של שומן, וסך הכל 244 קלוריות. המתכון הזה מכסה %4 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. אם יש לך אננס, תערובת עוגה, חלב, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. מתכון זה מ Allrecipes יש 1 אוהדים. זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור חתונה. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 55 דקות. זה הוא מאוד סביר מתכון לאוהדים של מזון ים תיכוני. בסך הכל, מתכון זה מרוויח ציון spoonacular רע למדי של 14%. מתכונים דומים: עוגת חתונה הוואית, עוגת חתונה הוואית, ו עוגיות עוגת חתונה הוואי.

הוראות

1
מחממים תנור ל 325 מעלות F (165 מעלות C). גריז וקמח 9x13 מחבת אינץ'.
מרכיבים שתצטרך
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
מחבתמחבת
2
להכין ולאפות תערובת עוגה על פי הוראות החבילה עבור עוגת 9x13 אינץ ' אחד.
מרכיבים שתצטרך
תערובת עוגהתערובת עוגה
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
3
מוציאים עוגה מהתנור. בעוד העוגה חמה, לנקב חורים דרך העוגה עם הידית העגולה של כף עץ. חורים צריכים להיות במרווחים של 1 אינץ'.
ציוד שתשתמש בו
כף עץכף עץ
תנורתנור
4
יוצקים אננס מרוסק ומיץ על העוגה.
מרכיבים שתצטרך
אננס כתושאננס כתוש
מיץמיץ
5
בואו להתקרר מעט.
6
בקערה קטנה, להכות את הפודינג המיידי עם חלב עד שהתערובת מתחילה להתעבות, כ 2 דקות. מערבבים את ציפוי מוקצף קפוא, ואז להפיץ על העוגה. מקררים עד שמוכנים להגיש.
מרכיבים שתצטרך
מורחיםמורחים
ציפוי מוקצףציפוי מוקצף
חלבחלב
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה

יין מומלץ: קיאנטיname, Trebbiano, ורדיקיו.

איטלקית ניתן לזווג עם קיאנטי, Trebbiano, ו Verdicchio. האיטלקים יודעים לאכול והם יודעים יין. Trebbiano ו-Verdicchio הם יינות לבנים איטלקים המשתייכים היטב לדגים ולבשר לבן, בעוד קיאנטי הוא יין איטלקי אדום נהדר עבור מנות כבדות יותר, נועזות יותר. Tenuta di Nozzole La Forra קיאנטי Classico Riserva עם דירוג 4.3 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 34 דולר לבקבוק.
Tenuta di Nozzole La Forra Kianti Classico Riserva
Tenuta di Nozzole La Forra Kianti Classico Riserva
ניחוחות פריכים, בשלים, אדומים ודובדבנים מעוצבים על ידי חומציות תוססת ורעננה. בפה, טעמים מראים צלילים סנג ' ובזים קלאסיים של אדמה, פטריות ועור, עם עמוד שדרה של טאנינים מוצקים אך אלגנטיים.ריכוז ועומק מרשימים, עם ניחוחות ודובדבנים אדומים וטעמים משובצים בחומציות קיאנטי יפה ובמבנה טאני אלגנטי.