קושירגיל
מוכן ב20 דק.
מנות8
ציון בריאות5
מגזין

טירמיסו דלעת

טירמיסו דלעת
טירמיסו דלעת הוא קינוח ים תיכוני. מנה אחת מכילה 513 קלוריות , 7 גרם חלבון ו -29 גרם שומן . , מתכון זה מכסה 12% מהדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. המתכון הזה משרת 8. אם יש לכם בהישג יד ליידפינגרס, מחית דלעת, גבינת שמנת בלוק ועוד כמה מרכיבים, תוכלו להכין אותו. 46 אנשים שמחו שניסו את המתכון הזה. מההכנה ועד הצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 20 דקות . בסך הכל, מתכון זה זוכה לציון ספונקולרי מוצק של 52% . אם אהבתם את המתכון הזה, תסתכל על המתכונים הדומים הבאים: טירמיסו דלעת עם רוטב קרמל חמאת דלעת עבור , טירמיסו דלעת וטירמיסו דלעת .

הוראות

1
צפו איך מכינים את המתכון הזה.
2
אבזור מיוחד: 8 מיני מנות זוטות מזכוכית או כוסות קינוח
3
טורפים בקערת ערבוב בינונית את מחית הדלעת, גבינת השמנת, הסוכר החום ותבלין פאי הדלעת. בקערה נפרדת מקציפים את השמנת הכבדה עם הסוכר והוניל לפסגות בינוניות. מקפלים שלושה רבעים מהקצפת לתערובת הדלעת.
מרכיבים שתצטרך
גדול או קישוא, חתוך לרבעים לאורך וחתוך לחתיכות של 1/2 אינץ'גדול או קישוא, חתוך לרבעים לאורך וחתוך לחתיכות של 1/2 אינץ'
צבעי מאכל מקטיפה אדומה (כגון Lorann Professional Kitchen®) אמולסיית Red Velvet Bakery) או לפי הצורךצבעי מאכל מקטיפה אדומה (כגון Lorann Professional Kitchen®) אמולסיית Red Velvet Bakery) או לפי הצורך
דלעת משומרדלעת משומר
לימון גומילימון גומי
חבילה NILLA Wafersחבילה NILLA Wafers
אגוז מוסקט נוסף, לא חובהאגוז מוסקט נוסף, לא חובה
כוסות שוקולד צ'יפס מתוק מריר (60 אחוז קקאו) (מומלץ: Ghiradelli)כוסות שוקולד צ'יפס מתוק מריר (60 אחוז קקאו) (מומלץ: Ghiradelli)
(טעם מקורי)(טעם מקורי)
דבש הדריםדבש הדרים
ציוד שתשתמש בו
מיונז, לכריכהמיונז, לכריכה
4
להרכבה: בקערה קטנה משלבים את התה עם מיץ התפוזים והרום המתובל אם משתמשים. פורסים את ה-ladyfingers לחצי. טובלים 2 חצאי אצבעות בתערובת התה ומניחים בשכבה אחת בתחתית כוס קינוח. למעלה עם כ-1/4 כוס מתערובת הדלעת. חוזרים על הפעולה עם שכבה נוספת של ליידיפינגרס ספוגים ושכבה נוספת של תערובת הדלעת. מלמעלה עם כף קצפת. חזור על הפעולה עם שאר הכוסות והמרכיבים.
מרכיבים שתצטרך
לימון גומילימון גומי
1/2 כוס פרי 100% אוכמניות למריחה1/2 כוס פרי 100% אוכמניות למריחה
קצפת בחנות 2 מיכליםקצפת בחנות 2 מיכלים
רום מתובלרום מתובל
(טעם מקורי)(טעם מקורי)
צנצנת עגבניות מיובשות ארוזות בשמן, סחוטות וקצוצותצנצנת עגבניות מיובשות ארוזות בשמן, סחוטות וקצוצות
תהתה
ציוד שתשתמש בו
פלפל ירוק או אדום מתוק קצוץ דקפלפל ירוק או אדום מתוק קצוץ דק
5
מניחים במקרר עד להגשה. רק להיות בשבילך להגיש, לקשט כל טירמיסו עם 2 חצאי ליידיפינגר.

יין מומלץ: קרם שרי, יין פורט, קיאנטיname, Moscato Dasti, ורדיקיו., Trebbiano

טירמיסו עובד ממש טוב עם קרם שרי, יין פורט וקיאנטי. כלל נפוץ של זיווג יין הוא לוודא שהיין שלך מתוק יותר מהאוכל שלך. קינוחים עדינים הולכים היטב עם מוסקטו ד'אסטי, קינוחים אגוזים עם שמנת שרי וקינוחי קרמל או שוקולד משתלבים היטב עם פורט. אתה יכול לנסות את NV Solera Cream Shery. הסוקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 4.5 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ-17 דולר לבקבוק.
NV Solera Cream Shery
NV Solera Cream Shery
ל-Solera Cream Shery יש גוון ענבר מבריק ונחושת עמוק. עם ניחוחות חמאה ופקאן, ניחוחות האגוזים המלוחים המתוקים והתבלינים החומים נושאים מבטא קרמלי מורכב. כניסה מתוקה מובילה לחך מעוגל, שופע, בעל גוף בינוני עם סיומת ארוכה ומלאת טעם.