קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות6
ציון בריאות10
מגזין

עוגת ליין

עוגת ליין
עוגת ליין עשויה להיות מתכון טוב להרחבת רפרטואר הקינוחים שלך. צופה הדמות שלך? זה מתכון צמחוני יש 925 קלוריות, 19 גרם חלבון, ו 38 גרם שומן למנה. מתאים ל-6 ומחירו 1 מנות.81 דולר למנה. זה הביא לך את כולםמתכונים. אם יש לכם סוכר, דובדבנים מסוכרים, חלב וקומץ מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לטעים כל כך. מההכנה לצלחת, המתכון הזה מסתובב 45 דקות. החלטנו את המתכון הזה מגיע ציון כפית של 48%. הציון הזה די טוב. נסו עוגת ליין, עוגת ליין, ו עוגת ליין (מתכונים דומים).

הוראות

1
מחממים תנור ל 350 מעלות צלזיוס (175 מעלות צלזיוס). משמנים קלות וקמח ארבעה 8 אינץ ' עגול מחבתות עוגה.
מרכיבים שתצטרך
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
2
קרם 1 כוס חמאה או מרגרינה, 2 כוסות של סוכר לבן, וניל יחד עד אור רכה.
מרכיבים שתצטרך
סוכר מגורעןסוכר מגורען
חמאהחמאה
ונילוניל
קרםקרם
3
שלב קמח, אבקת אפייה ומלח.
מרכיבים שתצטרך
אבקת אפייהאבקת אפייה
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
מלחמלח
4
מוסיפים תערובת קמח לתערובת החמאה בשלושה חלקים לסירוגין עם החלב בשני חלקים, מתחילים ומסתיימים בקמח.
מרכיבים שתצטרך
חמאהחמאה
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
חלבחלב
5
מקציפים את החלבונים עד שהם נוקשים. מקפלים בעדינות את החלבונים לבלילה.
מרכיבים שתצטרך
חלבוניםחלבונים
6
מורחים את הבלילה באופן שווה לארבע התבניות המוכנות.
מרכיבים שתצטרך
מורחיםמורחים
7
אופים בחום של 350 מעלות צלזיוס (175 מעלות צלזיוס) למשך 25 דקות או עד שקיסם המוחדר במרכז יוצא נקי. אפשר לעוגות להתקרר. לאחר מילוי עוגת ליין התפשטות מגניב בין שכבות כפור עם שבע דקות או ציפוי חמאה.
מרכיבים שתצטרך
מורחיםמורחים
ציפויציפוי
חמאהחמאה
ציוד שתשתמש בו
קיסמיםקיסמים
תנורתנור
8
להכנת מילוי עוגת ליין: הכניסו 1/2 כוס מהחמאה או המרגרינה ו 1-1/4 כוסות מהסוכר הלבן לראש הדוד הכפול הרחק מהאש. מקציפים יחד.
מרכיבים שתצטרך
מילוי עוגהמילוי עוגה
סוכר מגורעןסוכר מגורען
חמאהחמאה
ציוד שתשתמש בו
דוד כפולדוד כפול
9
מוסיפים חלמונים ומקציפים היטב. מערבבים מים וטעם ברנדי.
מרכיבים שתצטרך
חלמון ביצהחלמון ביצה
ברנדיברנדי
מיםמים
10
מניחים מעל מים רותחים. מבשלים ומערבבים עד להסמכה.
מרכיבים שתצטרך
מיםמים
11
מוסיפים פקאן, צימוקים, דובדבנים וקוקוס. מערבבים מילוי עד שכל החומרים מתאחדים היטב.
מרכיבים שתצטרך
דובדבניםדובדבנים
קוקוסקוקוס
צימוקיםצימוקים
פקאניםפקאנים
12
מסירים מהאש. אפשר למילוי להתקרר לפני שמורחים בין שכבות עוגה מקוררות.

מרכיבים

1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)אפרסקים טריים או קפואים פרוסיםאפרסקים טריים או קפואים פרוסים11 קילו קישואים,ברנדי טעמיםברנדי טעמים1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקתוספת מוקצפת ודובדבני מרשינו עם גבעולים, לא חובהתוספת מוקצפת ודובדבני מרשינו עם גבעולים, לא חובה1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקדובדבנים מסוכרים, קצוציםדובדבנים מסוכרים, קצוצים1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקוקוס מעופףקוקוס מעופף8תוספת מוקצפת ותותים טריים פרוסים, לא חובהתוספת מוקצפת ותותים טריים פרוסים, לא חובה8חלמוניםחלמונים7696 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח לכל מטרהקמח לכל מטרה2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק2 כוסות גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו2 כוסות גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפקאנים קצוציםפקאנים קצוצים2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 מקל קינמון (1-1/2 אינץ')1 מקל קינמון (1-1/2 אינץ')1(יכול להיות או להרחיק)(צינור גדול)(צינור גדול)11 קילו קישואים,6 אונקיות שוקולד לא ממותק איכותי, קצוץ גס6 אונקיות שוקולד לא ממותק איכותי, קצוץ גס1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחבפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחב2966 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסוכר לבןסוכר לבן