קושימומחה
מוכן ב55 דק.
מנות4
ציון בריאות24
מגזין

פאי עוף גראם מסאלה

פאי עוף גראם מסאלה
עוגת סיר עוף Garam Masala עשויה להיות רק המנה העיקרית שאתה מחפש. והוא יספק כ 4 מנות. מנה זו מכילה סביב 39 גרם חלבון 74 גרם של שומן, וסך הכל 1151 קלוריות. המתכון הזה מכסה %33 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. אם יש לך ירכיים עוף, garam masala, קמח, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש ב האפונה אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,קינוח תות קלי קלות כקינוח. מתכונים דומים: garam מסאלה, איך לעשות punjabi garam מסאלה אבקה בבית, מרק פשטידת עוף בסיר מיידי, ו עוף עם גארם מסאלה.

הוראות

1
תראה איך להכין את המתכון הזה.
2
מחממים התנור ל 400 מעלות F.
3
בסיר בגודל בינוני מעל חום בינוני, מוסיפים את שמן הזית. מתבלים את העוף במלח ופלפל, וחומים משני הצדדים עד להזהבה, בערך 5 דקות בכל צד.
מרכיבים שתצטרך
4
הסר את העוף מהמחבת ללוח חיתוך ושמורה.
מרכיבים שתצטרך
5
לסיר אותו להוסיף את השום, שאלוט, וגזר ו לטגן עד הזהב.
מרכיבים שתצטרך
6
הסר את הירקות לקערה ושמורה. הפעל את החום עד בינוני.
מרכיבים שתצטרך
7
ממיסים את החמאה בסיר, מקציפים בקמח ומבשלים 1 דקה. מערבבים במניות העוף, ותפוחי אדמה ומבשלים עד שתפוחי האדמה מבושלים בעיקר אבל עדיין המשרד, על 8 עד 10 דקות. ציר העוף יהיה מעובה לעקביות רוטב. כבה את החימום.קוצצים את העוף לחתיכות ומוסיפים את העוף והירקות בחזרה לסיר. מערבבים את האפונה, ולאחר מכן 1/2 כפות garam masala ו 2 כפיות מלח. מצקת את התערובת לתוך 4 (10-אונקיה) קערות בטוח תנור.
מרכיבים שתצטרך
8
על משטח עבודה שטוח, אבק את בצק עלים עם קמח לגלגל אותו רק קצת רזה יותר ממה שהוא בא.
מרכיבים שתצטרך
9
חותכים את בצק עלים ריבועים גדולים מספיק כדי לתלות על הצדדים של כל קערה. מכסים את הקערות עם בצק עלים לחיצה על הצדדים.
מרכיבים שתצטרך
10
מברשת עם מגע של שמן זית ומפזרים קצת יותר garam masala.
מרכיבים שתצטרך
11
חותכים חריץ בחלק העליון של המאפה כדי לאפשר קיטור לברוח.
12
מעבירים לתנור ואופים עד צמרות זהובות חום, כ 15 דקות.

יין מומלץ: Gruener Veltliner, ריזלינג, ורוד נוצץ

Gruener Veltliner, ריזלינג, ורוד נוצץ הם בחירות נהדרות עבור הודי. היין הטוב ביותר עבור אוכל הודי יהיה בהתאם למנה, כמובן, אבל מבחר אלה ניתן להגיש צונן ויש לי כמה מתיקות כדי להשלים את spiciness וטעמים מורכבים של מגוון רחב של מנות מסורתיות. Leth Steinagrund Gruner Veltliner עם דירוג 4.1 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 20 דולר לבקבוק.
Leth Steinagrund Gruner Veltliner
Leth Steinagrund Gruner Veltliner
האף משלב תבלין עם פירות רדוקטיביים; החיך מציג הערות פלפל; Veltliner קלאסי מ טרסות loess. יין זה הוא חלק מקו של Leth המציג מורכבות בטעם, מינרליות ועמידות.