קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות12
ציון בריאות0
מגזין

עוגת פיצה

עוגת פיצה
עוגת פיצה יכול להיות רק הים התיכון מתכון שאתה מחפש. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? זה מתכון חלב חינם יש 212 קלוריות, 2 גר' של חלבון, ו 6 גרם של שומן למנה. המתכון הזה מכסה %1 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא יספק כ 12 מנות. לכו לחנות ותביאו בראוני קטיפה, קוקוסים, ריבת תות שדה דלת סוכר, ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 45 דקות. ציון זה הוא רע מאוד (אבל עדיין ניתן לתקן). נסו פיצה צלחת עמוקה באמת (פיצה פאן עוגה), עוגת פיצה, ו שלוש גבינות רוזמרין ופיצה שום עקיצות באופה עוגה (מתכונים דומים).

הוראות

1
הכן עוגת בראוני קטיפה אדומה על פי הוראות מתכון, אפייה במחבת עוגה עגולה אחת (9 אינץ').
ציוד שתשתמש בו
גבינת ריקוטה חלב מלאה עדינה במיוחד (לעידון, מעבדים במעבד מזון במשך דקה)גבינת ריקוטה חלב מלאה עדינה במיוחד (לעידון, מעבדים במעבד מזון במשך דקה)
2
הכן מתכון משחי ציפוי חמאה.
מרכיבים שתצטרך
1 גביע סוכר גלידה1 גביע סוכר גלידה
תוספת מוקצפת ודובדבני מרשינו עם גבעולים, לא חובהתוספת מוקצפת ודובדבני מרשינו עם גבעולים, לא חובה
3
מורחים שכבה עבה של ציפוי על גבי בראוני יצירת גבול רחב עבה (1 אינץ') סביב קצה חיצוני כדי לדמות קרום. ריבת מנה על זיגוג דומה לרוטב פיצה.
מרכיבים שתצטרך
רוטב פיצהרוטב פיצה
1 גביע סוכר גלידה1 גביע סוכר גלידה
צנצנת שימור פטל ללא גרעיניםצנצנת שימור פטל ללא גרעינים
ריבהריבה
4
מפזרים קוקוס על ריבה.
מרכיבים שתצטרך
זילוף בצורת לבזילוף בצורת לב
ריבהריבה
5
חותכים 8-10 סוכריות ליקוריץ אדומות לעיגולים קטנים באמצעות חותך עגול (1 אינץ'). קוצצים 3 עד 4 סוכריות שוש ירוק חתיכות. מסדרים סוכריות שוש מוכנות על קוקוס כדי לדמות פיצה.
מרכיבים שתצטרך
זילוף בצורת לבזילוף בצורת לב
זילוף בצורת לבזילוף בצורת לב

יין מומלץ: קיאנטיname, Trebbiano, ורדיקיו.

איטלקית ניתן לזווג עם קיאנטי, Trebbiano, ו Verdicchio. האיטלקים יודעים לאכול והם יודעים יין. Trebbiano ו-Verdicchio הם יינות לבנים איטלקים המשתייכים היטב לדגים ולבשר לבן, בעוד קיאנטי הוא יין איטלקי אדום נהדר עבור מנות כבדות יותר, נועזות יותר. Antinori Badian A Passignano Chiani Classico Gran Selezione עם דירוג 4.6 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 60 דולר לבקבוק.
Antinori Badia a Passignano Chianti Classico Gran Selezione
Antinori Badia a Passignano Chianti Classico Gran Selezione
בצבע אדום אודם עז, היין מציג ניחוחות הן של פירות והן את התחושות האופייניות של אלון, אשר מתמזגים בהרמוניה ומציעים גם הערות בלסמיות וגרפיט על האף. החיך עשיר, עם טאנינים גמישים ומאוזנים יחד עם הרעננות התוססת האופיינית לסנג ' ובזה. הסיום ואת טעם לוואי הם של התמדה בולטת לחזור על הערות של פירות יער הראשון הרגיש על האף.